اقدام رییس جمهورگام مهمی برای تقویت صلابت ایرانیان است

فریدن- امام جمعه فریدن با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: این اقدام سال گذشته می‌توانست پس از خروج آمریکا از برجام صورت گیرد اما با تاخیر انجام شد، اما گام مهمی برای تقویت صلابت ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فریدن اظهار کرد: برای ساختن جامعه دینی حوزه‌های علمیه باید با مردم همگام باشند و اگر کسانی مثل شهید مدرس در جامعه باشند مشکلات سیاسی و اجتماعی جامعه حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر کسانی شجاع و پرقدرت در منصب جامعه باشند که برای دفاع از کشور و آرامش مردم حاضر باشند از جان، آبرو و دارایی خود بگذرند تا جامعه سرپا بماند، گفت: در این بین کسانی هستند که فقط برای حفظ موقعیت خود حاضرند دین خود را فدای مادیات کنند.

امام جمعه فریدن با بیان اینکه باید برای عملیاتی کردن گام به گام بیانیه دوم انقلاب با مردم همگام باشیم، گفت: آمریکا یک سال است که از برجام خارج شده و اروپا هم به وعده‌های خود عمل نکرده و در این مدت هر تحریمی خواستند بر کشور ما تحمیل کردند.

وی با بیا اینکه امروز بزرگترین دستاوردهایی که برای جامعه مفید است عمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: بهترین ذخایر زیر زمینی در کشور ایران است و اگر از این منابع به درستی استفاده شود قطعأ ما را به کشورهای بیگانه بی نیاز خواهد کرد.

سیاوشی با اشاره به دستاوردهای موشکی ایران گفت: مهندسان ایرانی با تأسی از شهید تهرانی مقدم کمر همت ببندند تا در ساخت تجهیزات خودرویی موفق  شوند و کشور را از واردات صنایع بی نیاز کنند.

وی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: این اقدام سال گذشته می‌توانست پس از خروج آمریکا از برجام صورت گیرد اما با تاخیر انجام شد، اما گام مهمی برای تقویت صلابت ایرانیان است.

امام جمعه فریدن تأکید کرد: ما از این اقدام مناسب و انقلابی رییس جمهوردر صدور بیانیه حمایت می‌کنیم، این عصبانیت‌ها نشان دهنده صحت اقدام ایران است که یک صدا شنیده می‌شود.

کد خبر 375530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.