دولت ایران اقدام به موقعی علیه آمریکا انجام داد

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: دولت ایران با مواضع روشن و صدور بیانیه اقدام به موقعی علیه عهد شکنی‌های دولت آمریکا در برجام و همچنین بی‌تفاوتی دولت‌های اروپایی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به بیانیه شورای امنیت ملی و سخنرانی رییس جمهور اظهارکرد: این بازخورد و برخورد دولت ایران در پاسخ به توطئه‌های دشمنان و بی توجهی به تعهدات برجام اقدامی مناسب و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دولت ایران با مواضع روشن و صدور بیانیه اقدام به موقعی علیه عهد شکنی‌های دولت آمریکا در برجام و همچنین بی تفاوتی دولت‌های اروپایی انجام داد که این اقدام سبب اتفاقات جدید و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرد و به خاطر طرف‌های اروپایی پس از خروج آمریکا در برجام ماند، تصریح‌کرد: ایران خوش وعده و تعهدپذیری خود را به دنیا اثبات کرده و این سایر کشورهای دنیا هستند که باید مواضع خود را مشخص کنند.

وی ادامه‌داد: دولت ایران همواره بر رعایت قوانین و تعهدات پافشاری داشت اما رییس جمهور آمریکا با برهم‌زدن این تعهدات از مسیر واقعی خارج و کشورهای اروپایی نیز در یک ساله گذشته هیچ اقدام مناسبی را برای این موضوع انجام نداده اند.

امام جمعه تیران با اشاره به اینکه دولت آمریکا علیه ملت های مظلوم دنیا ستم و رفتار ظالمانه دارد، گفت: بقیه کشورهای جهان و سازمان‌های بین المللی تنها این صحنه های ضدبشری و ظالمانه را مشاهده می‌کنند و هیچ اقدام متقابلی ندارند.

وی اضافه‌کرد: بی تفاوتی نسبت به آمریکا موجب رفتار ظالمانه و اربابانه علیه کشورهای دنیا شده و اگر با زبان زور و تحریم با آن ها صحبت بشود آنگاه این همه ظلم و ستم را به مردم روا نخواهند داشت.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به اینکه دولت آمریکا ایران را به سبب بمب اتم تهدید و تحریم می کند، اظهارکرد: تنها کشوری که شایستگی داشتن بمب اتم است کشور ما است زیرا ما آرامش دنیا و ملت‌های جهان را تهدید نمی‌کنیم و برای منافع خود ظلم و ستم راه نمی‌اندازیم.

وی به روز خانواده نیز اشاره‌کرد و گفت: بنیان خانواده به دلیل آسیب‌های اجتماعی و تهدیدهایی که پیش رو دارد با مشکلاتی روبرو شده که باید این رفتارهای غلط مدیریت و ساماندهی شود و اعضای خانواده برای مصونیت در برابر تهدیدهای فرهنگی نیازمند توانمندسازی و فراگیری مهارت‌های زندگی هستند.

وی اضافه‌کرد: آمار بالای طلاق و آسیب‌های اجتماعی زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و باید برای بهبود این وضعیت اقدامی عمومی صورت پذیرد و پدر و مادرها نیز برای انتخاب همسر برای فرزندان خود نباید ملاک‌های مادی را سرلوحه و مولفه انتخاب قرار دهند بلکه باید بر مبانی اسلامی وتشکیل یک زندگی سالم اقدام کنند.

خطیب جمعه تیران خاطرنشان‌کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند رعایت اصول دینی و اخلاقی و کنترل روابط اجتماعی و جلوگیری از رفت‌وآمد با افراد منحرف است.

کد خبر 375528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.