اقدام شورای عالی امنیت ملی اقدام به یک وظیفه دینی و مقابله بازور گویی است

برخوار - امام جمعه موقت کمشچه گفت: اقدام شورای عالی امنیت ملی و رییس جمهور در خروج ایران از تعهدات برجام بدلیل عدم پایبندی اروپا به تعهدهای خود بوده و این اقدام مسئولان عمل به وظیفه دینی و آیات قران و ایستادگی در مقابل زورگویی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار ، حجت الاسلام شیخ احمد نادی اظهار کرد: کوتاه آمدن در مقابل زورگویان و مکاران جهان که دشمن نظام و انقلاب هستند جز ذلت دست آوردی ندارد و این موضوع در برجام برای ملت و مسئولان روشن شد و این تصمیم و اقدام مسئولان؛ عمل به کلام حضرت علی علیه السلام در مقابل دشمنان است که می فرمایند: در مقابل دشمن اگر عقب رفتی او جلو می آید و اگر جلو رفتی دشمن به عقب می رود.

وی در ادامه با محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و بمباران مردم مظلوم غزه گفت: اقدام به موقع حزب الله نشان از قدرت حزب الله دارد که منجر به اعلام آتش بس و سرکوب کردن اسرایئلی ها غاصب شد و یک پیروزی و برگ درخشانی دیگر برای ملت مظلوم فلسطین و حزب الله رقم زد.

امام جمعه کمشچه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با علما و طلاب حوزه علمیه قم اظهار کرد: در این دیدار با دیگر بر وظیفه حوزه علمیه برای شناخت و آموزش معارف دینی به مردم و جامعه تاکید شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب استکبار ستیزی و مقابله با زور گویی و قدرت های مستکبر و گسترش و معرفی راه و رسم زندگی ائمه معصومین علیهم السلام به مردم را وظیفه دیگر علما نام برد.

حجت الاسلام نادی در ابتدای خطبه های خود  ماه رمضان را یک نعمت اللهی نام برد و شکر این نعمت بزرگ را روزه داری، تلاوت قران، دستگیری و کمک به فقرا، دوری از گناه، خواندن دعاهای وارده در این ماه، استغفار و تهجد در درگاه اللهی نام برد.

وی با تسلیت مجدد درگذشت حجت الاسلام شیخ مرتضی کیانی امام جمعه شهر کمشچه به مردم و جامعه روحانیت از درگاه خداوند برای روح آن مرحوم طلب رحمت اللهی نمود.

حجت الاسلام کیانی ۱۰ اردیبهشت ماه امسال پس از چهار ماه بستری در بیمارستان، دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

کد خبر 375526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.