امیدوارم آذری و یزدی زاده دست در دست هم قرار دهند/ با فولاد برای جایگاه ششمی جنگ داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در ذوب آهن مدیرعاملان باشگاه و کارخانه خوبی داریم؛ یکی از تجارب من در زمان بازی کردن این بود که خیلی از مواقع باید دست‌هایمان در دست هم باشد و سعید آذری و یزدی زاده بهتر است که دست در دست یکدیگر بگذارند تا این همدلی به تیم کمک شایانی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در چهارچوب هفته 28 لیگ برتر فوتبال، با اشاره به اینکه فولاد در زمین خوب بازی می‌کند، اظهار کرد: فردا بازی سختی برای ما و فولاد است چرا که برای دست یابی به جایگاه ششم رقابت داریم.  قطبی را دوست دارم و به او مدیون هستم؛ در شروع مربی‌گری به افرادی برخورد کردم که از علم بالایی برخوردار بودند و یکی از آن‌ها قطبی بود؛ او انسان خوبی است چرا که هر چیزی که در ذهنش وجود دارد در قلبش نقش بسته است و زمانی که سرمربی تیم ملی بود به پرچم کشور احترام ویژه‌ای می‌گذاشت.

وی با بیان اینکه از تورنمنت جام باشگاه‌های آسیا برگشته‌ایم، افزود: پرچم‌دار بودن ذوب‌آهن در آسیا مایه افتخاراست که امیدوارم بتوانیم در این مسیر محکم‌تر از گذشته پیش روی کنیم. مسیر رشد فولاد زودتر از ذوب آهن هموار شد و ما در نیم فصل دوم توانستیم به یک مسیر صعودی برسیم؛ گرفتن امتیاز از تیم قطبی برای ما مهم است و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. با فولاد برای کسب جایگاه ششمی جنگ داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه بازیکنان ما مثل یک خانواده هستند و لذت می‌برند که در کنار یکدیگر قرار دارند، افزود: یک خانواده خوب شده‌ایم  و به کمک سرپرست و مدیر کارخانه ذوب آهن نیاز داریم.

منصوریان در مورد حواشی به وجود آمده بین هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: از گوشه و کنار در مورد این حواشی می‌شنوم؛ در ذوب آهن مدیرعاملان باشگاه و کارخانه خوبی داریم؛ یکی از تجارب من در زمان بازی کردن این بود که خیلی از مواقع باید دست‌هایمان در دست هم باشد و سعید آذری و یزدی زاده بهتر است که دست در دست یکدیگر بگذارند تا این همدلی به تیم  کمک شایانی کند. اگر خیالم راحت باشد که مدیرعامل کارخانه و باشگاه دست در دست هم هستند و برخی افراد در این بین  بدو بدو نکنند،  با حمایت این افراد به خوبی از آکادمی ذوب آهن استفاده می‌کنم.

وی با بیان اینکه در اصفهان حاشیه ندارم، افزود:  فضای رسانه اصفهان بر عکس تهران است و در اینجا به شکل ویژه‌ای از ذوب آهن و سپاهان حمایت می‌کنند منم مثل همه حاشیه‌ها را شنیده‌ام و دوست ندارم که این حواشی وارد تیم شود؛ تیم من سربازان  اصفهان هستند. هیچ وقت به مسائل به شکل منفی نگاه نکرده‌ام  و مثبت اندیش هستم؛ چندین بار مدیر کارخانه آمده و حمایتش را از تیم اعلام کرده است و از طرف دیگر سعید آذری  فینالیست بهترین مدیر فوتبالی کشور است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده بعد از بازی تیم‌های فوتبال ذوب آهن و الزورا، افزود: اوج درگیری‌ها از زمانی آغاز شد که حبیب زاده گل بازی را به ثمر رساند و هواداران این تیم به سمت نیمکت ما شیشه نوشابه پرتاب کردند و بعد از اینکه الزورا گل دوم را دریافت کرد، هواداران به داخل زمین ریختند و دنبال آنالیزور تیم ذوب آهن گذاشتند؛ متاسفانه تصاویر فیلم برداری الزورا کاملا مهندسی شده بود و بیست درصد اتفاقات را نشان داد؛ تصاویر فقط فخردینی را نشان می‌داد، من حرکت او را تایید نمی‌کنم که با هوادار الزورا درگیر شد اما زمانی که به یک نفر حمله کنند، ضمیر ناخودآگاه باعث می‌شود که از خودش دفاع کند. در کل باید در چنین مواقعی بیشتر خویشتن‌دار باشیم.

وی با بیان اینکه شور فوتبال در عراق مثل ایران است، ادامه داد: زمانی که هواداران به داخل زمین آمدند، بازیکنانم حالت دفاعی به خودشان گرفتند؛ از آذری خواستم مدارکی که داریم را به مراجع مربوطه ارائه دهد. بازیکنان و مربیان الزورا خیلی عذر خواهی کردند؛ با تمام وجود کربلا رو دوست‌ داریم اما دوست‌ داشتم این اتفاقات نمی‌افتاد و از این بابت متاسفم.

منصوریان با شاره به اینکه اوساگونا تنها بازیکن محروم این تیم است، افزود: مصدوم نداریم و به نیمی از بازیکنانمان استراحت داده‌ایم.

کد خبر 375518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.