آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث این سینما توافقی با بنیاد سینمایی بهمن سبز انجام شده است، گفت: سرمایه‌گذار پس از پایان عملیات عمرانی و در بازه زمانی ۲۰ روزه تا یک ماهه سینما را تجهیز و آماده بهره‌برداری خواهد کرد.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای چند پروژه محرک توسعه از جمله احداث منبع آب، باشگاه اسب‌سواری و سینما مهتاب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث منبع آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی خاطرنشان کرد: برای احداث این منبع آب در منطقه ۱۱ تا کنون مناقصه این طرح برگزار و عملیات اجرایی و خاک‌برداری آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: این منبع آب تا هشت ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، هدف از احداث این منبع آب مقابله با کم آبی و استفاده بهینه از آب و پساب خاکستری است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده از پساب‌ خاکستری به جای آب‌های زیرزمینی، از فرونشست زمین جلوگیری می‌کند همچنین پساب‌های بی بو، منبع خوبی برای آبیاری فضای سبز است و موجب شادابی آن می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان، افزود: برای احداث این سینما توافقی با بنیاد سینمایی بهمن سبز انجام شده است، سرمایه‌گذار پس از پایان عملیات عمرانی و در بازه زمانی ۲۰ روزه تا یک ماهه سینما را تجهیز و آماده بهره‌برداری می‌کند.

اشرفی با تاکید بر اینکه برای احداث این سینما از سازه‌های شبکه استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سینما مهتاب با ظرفیت ۱۴۰ نفر از هفته آینده آغاز می‌شود، برای تجهیز این سینما از وسایل با کیفیت از جمله صندلی‌های مبله و صدای دالبی استفاده می‌شود.

احداث باشگاه اسب سواری

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: احداث باشگاه اسب سواری از دیگر طرح‌های در دست اقدام منطقه است، در این راستا قطعه زمینی تملک و تغییر کاربری آن بر طبق تبصره یک ماده ۴۰ جهاد کشاورزی انجام شده است.

اشرفی با اشاره به وجود ۸۰۰ راس اسب در منطقه رهنان، تاکید کرد: آمادگی لازم برای واگذاری طرح اجرایی این باشگاه به بخش خصوصی وجود دارد، اسب‌های این منطقه اصیل هستند و احداث این باشگاه گامی در راستای طرح‌های محرک توسعه منطقه است.

کد خبر 375517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.