به مدیرانی نیاز داریم که تفکرات مدیریتی بالایی دارند/ افتخار می کنم با منصوریان رقابت دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به من گفته اند خیلی از خوزستانی ها ساکن اصفهان هستند دوست دارم دعوتشان کنم تا این بازی را از نزدیک ببینند.

به گزراش خبرنگار ایمنا، افشین قطبی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، با بیان اینکه شهر و لهجه اصفهان خیلی زیبا است، اظهار کرد: ما برای این بازی خیلی خوشحالم هستیم؛ افتخار دارم با یکی از مربیان جوان لیگ ایران رقابت می کنم؛ فاصله تیم ها خیلی نزدیک است. منصوریان انگیزه بالایی دارد و با توجه به شناختی که از او دارم در تیم های خودش روحیه خوبی ایجاد می کند. ذوب آهن در این سالها مدیریت خوبی داشته است که باعث موفقیت این تیم شده است.

وی با بیان اینکه محروم و مصدوم نداریم، افزود: به من گفته اند خیلی از خوزستانی ها ساکن اصفهان هستند و دوست دارم دعوتشان کنم تا این بازی را از نزدیک ببینند.

وی افزود: زمانی که من تیم فوتبال فولاد را تحویل گرفتم شرایط بدی داشت؛ با همکاری بازیکنان و باشگاه توانستیم به لیگ برگردیم و نتایج مناسبی بگیریم. در بازی ها نمایشی در سطح بالا نداشتیم و تا رسیدن به این موضوع باید کار کنیم. می خواهیم برای آخر فصل به سکوی ششم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه احساس می کنم که فوتبال کشور از نظر فنی باید بهتر شود و سرعت پیشرفت فوتبال ایران باید خیلی بیشتر از حال حاضر باشد، تصریح کرد: دوست دارم برای فصل آینده در باشگاهی فعالیت کنم که انگیزه آنها کامل باشد. فوتبال کشور از نظر فنی، جسمی و زیر ساختی بهتر شده است، اما هنوز جای کار دارد و برای بهتر شدن به به مدیرانی نیاز داریم که تفکرات مدیریتی بالایی دارند.

کد خبر 375516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.