به کجا داریم میریم؟!

پرویز پرستویی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش انتقادات تندی به وضعیت سینمای این روزهای ایران داشت.

به گزارش ایمنا، پرویز پرستویی در این پست که در واکنش به تصویر بازیگر زن سریال شهرزاد (بازیگر نقش پرستار تیمارستان) به همراه بادیگاردهایش بود انتقادات تندی را به سینما وارد دانست و نوشت:

وزارت محترم فرهنگ و ارشاداسلامی. جشنواره های ایرانی و بین المللی ایران.صاحبین مراسم های رنگ و وارنگ. فرش قرمز پهن‌کنها. صاحبین برندهای رنگ و وارنگ. تورو به هر کسی که اعتقاد دارید، یه تجدید نظری تو خودتون بکنید .یه نگاه به عکس های جورو واجوری که تو مراسم ها گرفته میشه ،که محل معرفی برندها شده بکنید .یه نگاه به میهمانانتون بکنید.یه دختر جوان که یه سریال مناسبتی بازی کرده ،چپ و راست ، رو این فرش قرمزهاتونه و عکس میگیره ، بعضی ازرسانه های زرد هم که ماشاالله ،برای عکس ها اسم میگذارند،فلانی با لباس راحتی بالباس مشکی بالباس بلند با لباس کوتاه با نگاه غمگین بالباس شاد و رنگی فلانی خیره به افق

اینا کی اند؟به کجا داریم میریم ؟کارگردان های ارزشیمون که با هم کورس گذاشتند .جنگ ،جنگه رقابت، در فروشه فیلم هاست و پیشی گرفتن از هم.عزیزان ،بزرگان،منو ببخشید. پل دختر زیر آب گلستان زیر آب خوزستان زیر آب مردم زمین هاشونم گم کردن چه برسه به خونه هاشون .مردمی که  خانه و کاشانه داشتند وسفرهای رنگین،الان جیره ظرف یه بار مصرف  غذا و پوشاک و...میاد تو چادرهاشون.ماها چی میگیم ؟به کجا چنین شتابان؟

کد خبر 375487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.