نماز جمعه باید محل اتحاد احزاب سیاسی باشد

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: هر فردی ممکن است طرفدار حزب، جناح سیاسی یا نهله فکری خاصی باشد، اما لازم است نهادی در جامعه وجود داشته باشد تا با تقویت نقاط اشتراک احزاب آنان را در مسیر پیشرفت و توسعه کشور هدایت کند و پایگاه‌های اقامه نماز جمعه این رسالت را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: در هر شهرستان دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی مختلفی وجود دارد، اما امام جمعه باید به عنوان محور وحدت و همگرایی نیروها، مانع بروز اختلاف شود.

وی تصریح کرد: هر فردی ممکن است طرفدار حزب، جناح سیاسی یا نهله فکری خاصی باشد، اما لازم است نهادی در جامعه وجود داشته باشد تا با تقویت نقاط اشتراک احزاب، آنان را در مسیر پیشرفت و توسعه کشور هدایت کند و پایگاه‌های اقامه نماز جمعه این رسالت را ایفا می‌کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه نماز جمعه از نمادهای حاکمیت اسلامی است، یادآور شد: مردمی بود و تقوا از ویژگی‌های ائمه جمعه در سراسر کشور است؛ مردم با اعتقاد راسخ در نماز جمعه شرکت می‌کنند و به امامان جمعه به عنوان نماینده حاکمیت و ولایت احترام می‌گذارند.

رفیعی‌نژاد خاطرنشان کرد: نماز جمعه باید محل حضور جوانان مؤمن، انقلابی و پایبند به ارزش‌های اخلاقی باشد تا بتواند نقش خود را به عنوان کانون تربیت نسل انقلابی و مؤمن ایفا کند.

وی با بیان اینکه نام بزرگان فراوانی در تاریخ شهرضا ثبت شده است، تصریح کرد: هر یک از این دانشمندان نقش مؤثری در پیشرفت علوم و اعتلای نام ایران اسلامی در مجامع علمی داخلی و خارجی داشته‌اند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ائمه جمعه مانع انحرافات و تخریب چهره افراد پرتلاش و خدمتگذار می‌شوند، اظهار کرد: همکاری و همراهی همه نیروهای اداری با امام جمعه در شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان ضروری است.

کد خبر 375456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.