ذوب‌آهن در زمان آذری خوش‌استقبال و بدبدرقه است/دست آورد آذری در نساجی و استیل آذین چه بود؟

کاپیتان سابق ذوب آهن گفت: مدیریت ذوب آهن به بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیدند کوچک‌ترین اهمیتی نداد حتی یک بازی خداحافظی برایشان برگزار نکرد و یادی از بازیکنان قدیمی و بزرگ این تیم نمی‌کنند؛ ذوب آهن در زمان آذری خوش استقبال و بد بدرقه است که روی جوانان تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایمنا، محمد صلصالی کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن است که توانست در سال ۲۰۱۰ با این تیم به نایب قهرمانی آسیا دست یابد؛ وی در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت حال حاضر ذوب‌آهن صحبت می‌کند که در ادامه می‌خوانید:  

نظر شما در رابطه با بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم چیست؟

بازی خوبی بود و تیم ذوب‌آهن توانست با کمک هواداران به این پیروزی دست یابد، این سه امتیاز برای بالا رفتن روحیه تیم نیاز بود و ذوب‌آهن توانست شکست هفته پیش مقابل سایپا را با این پیروزی فراموش کند؛ ذوب‌آهن توانست روند خوب خود را که در چند هفته گذشته داشته است، حفظ کند. به نظرم بهتر است که مربی ذوب‌آهن از بازیکنان جوان و آینده دار خود استفاده کند، زیرا همین جوانان سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند؛ ذوب‌آهن در میانه‌های جدول است و در کورس قهرمانی نیست که بهتر است از جوانان استفاده کند.

آیا با حضور منصوریان به عنوان سرمربی فصل بعد ذوب‌آهن، این تیم امکان حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر را دارد؟

بستگی به تصمیم باشگاه دارد که آیا از تیم قهرمانی بخواهند یا خیر. قهرمانی در لیگ برای ذوب‌آهن بسیار سخت است و ذوب‌آهن هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکرده است. سبزپوشان اصفهان در نیم فصل دوم کمی بهتر کار کردند و در آسیا هم خوب نتیجه گرفته‌اند.

ذوب‌آهن در کدام پست نیاز به تقویت بازیکن دارد؟

ذوب‌آهن در تمامی پست‌ها نیاز به تقویت دارد و باید در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشد تا بین بازیکنان رقابت ایجاد شود. اگر باشگاه ۱۵ بازیکن باتجربه را جذب کند و در کنار آن‌ها از جوانان استفاده کند، بهتر است.

به نظر شما تیم ذوب‌آهن توانایی حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان این فصل آسیا را دارد؟

ذوب ‌آهن در گروه خود خوب نتیجه گرفت، باید قبول کنیم که گروه این تیم نسبت به گروه پرسپولیس و استقلال آسان‌تر بود؛ تمام تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند، تیم‌های خوبی هستند و نمی‌توان منکر بازی‌های خوب تیم ذوب آهن بشد. امیدوارم ذوب آهن به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند تا در مرحله بعد کار راحت‌تری داشته باشد، هر چند به احتمال زیاد ذوب آهن در مراحل بعدی به مشکل خواهد خورد.

بازی با الزوراء را چگونه ارزیابی کردید؟

به همه هواداران و مسئولان باشگاه ذوب آهن به خاطر کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ذوب آهن نباید فریب این نتایج را بخورد چرا که در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های دشوارتری دارند؛ اتفاقات بدی در بازی ذوب آهن و الزوراء افتاد که اصلا شایسته یک میزبان نبود، با توجه به اتفاقاتی که در عراق افتاد، کربلا دیگر جای مناسبی برای میزبانی نیست.

به نظر شما اختلافات بین مجموعه مدیریت باشگاه ذوب آهن با آقای سعید آذری بر روی موفقیت تیم تاثیر گذار است؟

حتما تاثیر گذار است، همان سالی که بنده در ذوب آهن بازی می‌کردم و نایب قهرمان آسیا شدیم، تمام مجموعه‌ی ذوب آهن در این موفقیت تاثیر داشتند و همدلی و دوستی بین تمامی اعضای باشگاه موجب کسب موفقیت تیم آن سال شد.

نظر شما در مورد مدیریت آقای آذری چیست؟

مرام و معرفت در ورزش بسیار مهم است و این ذوب آهن مرام و معرفت نداشته و اکثر بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند این نظر را دارند ، مدیریت ذوب آهن به بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیدند کوچک‌ترین اهمیتی نداد حتی یک بازی خداحافظی برایشان برگزار نکرد و یادی از بازیکنان قدیمی و بزرگ این تیم نمی‌کنند. در زمان مدیریت ابراهیمی خیلی‌ها به خاطر پول تیم را رها کردند هم بازیکنان و هم سرپرست! بعضی‌ها ماندند و تیم را به خاطر پول رها نکردند، بازیکنانی مثل اسماعیل فرهادی و قاسم حدادی فر.

آیا موفقیت باشگاه ذوب آهن به مدیریت خوب آذری بر نمی‌گردد؟

ذوب آهن همیشه یک مدعی قهرمانی بوده و هیچ‌گاه متکی به فرد نبوده است؛ شاید آقای آذری از این حرف من ناراحت شود ولی به این شکل نبوده که ذوب آهن فقط در دوره ایشان موفقیت کسب کرده باشد بلکه ذوب آهن همیشه مدعی بوده و نمی‌توان موفقیت را به یک شخص خاص نسبت داد. ذوب آهنی بودن به حرف نیست ، خیلی‌ها ادعا می‌کردند ذوب آهنی هستند اما به خاطر پول تیم را رها کردند و رفتند. ذوب آهن در زمان آذری خوش استقبال و بد بدرقه است که روی جوانان تاثیر می‌گذارد؛ آذری نباید نسب به مدیران و کار گران کارخانه قدر نشناس باشد؛ ذوب آهن هر چیزی که دارد از کارخانه است؛ ایشان به غیر از ذوب آهن هر جایی که رفته است موفق نبود، آذری در تیم‌هایی مثل  نساجی مازندران و استیل آذین حضور داشته است، اما دست آوردش چه بوده؟

آیا در فوتبال فعالیت دارید؟

در کلاس‌های مربیگری B، و D شرکت کرده و مدارک مربی گری را گرفته‌ام؛ اگر پیشنهادی به بنده داده شود حتما بررسی می‌کنم؛ در سال جاری مدرک مربیگری A می‌گیرم.

کد خبر 375455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.