۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
تکمیل پروژه‌های بوستان شرق

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح آماده شده برای فازهای بعدی پروژه بوستان شرق اصفهان نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال گذشته تجهیز کارگاه فاز دوم پروژه بوستان شرق اصفهان صورت گرفت، اما به دلیل فراهم نبودن برخی بسترهای اجرایی، تصمیم به بازنگری در اجرای این طرح گرفته شد تا همه اصول و ضوابط در اجرا رعایت شود.

وی ادامه داد: طرحی که برای فازهای بعدی بوستان شرق اصفهان تهیه شده، بسیار جامع است که اجرای آن نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد، از همین رو شرایط برای برگزاری مناقصه و فراخوان حضور سرمایه گذار از طریق سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان در حال آماده سازی است تا فازهای دوم و سوم اجرایی شود.  

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تاکید کرد: هم اکنون نمی‌توان درباره هزینه‌های نهایی فازهای دو و سه بوستان شرق اظهارنظر قطعی کرد، اما برآورد سال گذشته ما برای اجرای فاز دوم، سه و نیم میلیارد تومان و برای فاز سوم مبلغی بیشتر از هزینه فاز دو بود.  

وی افزود: بر اساس تصمیمی که در خصوص بوستان شرق گرفته شد، تعیین کاربری اراضی بر عهده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، تهیه سند مالکیت اراضی بر عهده مدیریت آزادسازی و املاک شهرداری و تامین آب مورد نیاز پروژه هم به عهده معاونت خدمات شهری و منطقه چهار شهرداری اصفهان گذاشته شد.  

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بوستان شرق در ۴۰ هکتار احداث خواهد شد، افزود: احداث پیاده رو، فضای سبز، مسیر حرکت دوچرخه، مراکز تفریحی، فرهنگی و خدماتی و راه اندازی بازی‌های هیجانی مانند پیست موتورسواری از جمله بخش های طرح بوستان شرق اصفهان است.

کد خبر 375448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.