حذف کمانداران ریکرو و کامپوند ایران از مسابقات جهانی

کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان در مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان با تحمل شکست مقابل حریفان به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایمنا، در ادامه مرحله دوم جام جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی شانگهای در حال برگزاری است، در رشته ریکرو زنان زهرا نعمتی کماندار المپیکی و پارالمپیکی کشورمان ، در مرحله حذفی این رقابت‌ها با شکست حریفی از آمریکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد اما با پذیرفتن شکست هفت بر یک در برابر کمانداری از مالزی متوقف و از دور رقابت‌ها خارج شد. نیلوفر علیپور دیگر کماندار رشته ریکرو نیز امروز و در ادامه مرحله حذفی به مصاف تیراندازی از کره جنوبی رفت و با باخت هفت بر یک از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش کامپوند مردان و در مرحله حذفی اسماعیل عبادی ۱۴۷ بر ۱۴۵ به حریف بریتانیایی باخت و محمد صالح پالیزبان نیز در همین بخش با پیروزی در برابر حریف چین تایپه‌ای به یک هشتم نهایی صعود کرد اما در این مرحله رقابت را با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۶ به کماندار ترک واگذار کرد تا به این ترتیب این دو تیرانداز نیز از گردونه رقابت‌های انفرادی جام جهانی کنار روند.

کاروان تیراندازی با کمان کشورمان با ۱۲ کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند در این رقابت‌ها شرکت کرده است. با این نتایج پرونده کامپوند انفرادی مردان و ریکرو انفرادی زنان بسته شد. پیش از این در ریکرو انفرادی مردان، همه ملی‌پوشان ایران از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بودند.

دومین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی شانگهای چین در حال برگزاری است.

کد خبر 375438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.