گلایه رئیس کمیته سپک تاکرا از هیئت انجمن‌های ورزشی

رییس کمیته سپک تاکرا استان اصفهان گفت: در هر رشته ورزشی اگر یک تیم مقام قهرمانی به دست آورد به آن اهمیت می‌دهند اما وقتی تیم سپک تاکرا اصفهان قهرمانی کشور را کسب کرد، کنار گذاشته شد.

مجید چاوشی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برنامه های کمیته سپک تاکرا اظهار کرد: تیم بانوان سپک تاکرا توسط من و شهرزاد سلیمانی نایب رییس کمیته راه اندازی شد، در مسابقاتی که شرکت کردیم به دلیل تازه بسته شدن تیم بازیکنان نتوانستند مقامی کسب کنند.

وی افزود: اگر هیئت همکاری کند، سعی داریم در مدارس از دبیرهای تربیت بدنی کمک بگیریم و بچه های نونهال را وارد این رشته کنیم.

رییس کمیته سپک تاکرا استان اصفهان با بیان اینکه هیئت انجمن های ورزشی چند سال است که هیچ کمکی به من نکرده، تصریح کرد: با من همکاری نمی شود، سالن و امکانات در اختیار من قرار نمی دهند و دیگر نمی توانم با هزینه شخصی این رشته را اداره کنم.

چاوشی زاده اضافه کرد: از شهر های دیگر برای مربیگری سپک تاکرا پیشنهاد داشتم اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم قبول کنم. در اصفهان روزمه کاری قوی دارم اما هیئت از تجربه من استفاده ای نمی کند.

وی درخصوص قهرمانی که درسال ۸۷ با تیم سپک تاکرا اصفهان در لیگ داشته، خاطر نشان کرد: هر تیمی که قهرمان می شود بیشتر برایش خرج می کنند اما تیم من که سال ۸۷ قهرمان لیگ برتر سپک تاکرا شد هیئت کنارش گذاشت. در همان سال سانس سالن پیروزی که دراختیار ما قرار داده بودند ساعت پنج صبح بود که به دلیل علاقه ای که به این رشته داشتیم به باشگاه می رفتیم اما وقتی متوجه شدیم که پیگیر تیم ما نیستند دیگر حاضر به تمرین در آن شرایط سخت نیستیم.

رییس کمیته سپک تاکرا استان اصفهان با اشاره به اینکه سالن هایی که هیئت در اختیار ما قرار داده زمان مناسبی نداشته، تاکید کرد: یک بار سانس ۲۳ تا یک و۳۰ سالن هفتون را برای ما گرفتند و بار دیگر روز جمعه سانس هفت صبح را در اختیار ما قرار دادند که نمی توانستم در این ساعت ها بچه هارا به باشگاه بیاورم.

چاوشی زاده در رابطه با جوابی که هیئت به انتقاد های او داده است، گفت: هیئت عقیده دارد که خود من باید برای سپک تاکرا اسپانسر پیداکنم اما وقتی رشته ای شناخته نباشد اسپانسری هم سمتش نمی آید.

وی  ادامه داد: پیگیری هایی که در رشته های دارت و فوتبال دستی می شود در رشته سپک تاکرا نمی شود و هیئت فقط به رشته هایی که درآن پول و پله های ترقی باشد اهمیت می دهد.

رییس کمیته سپک تاکرا استان اصفهان با تاکید بر اینکه علاقه من به سپک تاکرا زیاد بود اما سالنی در اختیار نداشتیم، اظهار کرد: در جشنواره زاینده رود که دو سال گذشته برگزار شد با هزینه شخصی غرفه داشتیم و در آن جشنواره شماره برای اطلاع رسانی در خصوص تمرینات به مردم دادیم که حدود شش ماه مردم پیگیر بودند اما وقتی دیدند از جانب ما جوابی نمی گیرند دیگر تماسی نگرفتند.

کد خبر 375433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.