۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
اصفهان امروز و فردا بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ناپایداری جوی دو روز آینده، گفت: روز جمعه بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان شدت خواهد داشت و همچنین احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

رضا کریمیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان طی دو روز آینده است اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت آسمان در بیشتر نقاط استان کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری بهاری پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه این بارش‌ها به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت و همچنین رعد و برق دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز  ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بویین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 375431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.