از قهرمانان جودو در در رده سنی نونهالان تجلیل شد

برگزیدگان رشته جودو جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رده سنی نونهالان شب گذشته (پنجشنبه) مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیئت‌های ورزشی از چند شب گذشته آغاز گردید کماکان ادامه دارد.

مسابقات جودو رده سنی نونهالان شب گذشته – چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه- در مجموعه ورزشی نصر برگزار شد؛ رقابت‌های جودو در رده سنی نونهالان برگزار شد که تیم‌های زرین‌شهر، نام‌آوران و حماسه اصفهان توانستند به مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها دست پیدا کنند. در پایان از تیم‌های برگزیده با مدال‌های رنگارنگ و احکام قهرمانی تجلیل شد.

مسابقات بدمینتون پسران در رده سنی نونهالان که از شب‌های گذشته آغازشده بود کماکان با حضور ۲۴ بازیکن در حال پیگیری است.

مسابقات رشته والیبال بانوان، رده سنی ۲۰ الی ۴۰ سال با حضور ۱۲ تیم و با ۴ دیدار مجموعه ورزشی فردوان واقع در خیابان امام خمینی آغاز گردیده بود امشب (پنجشنبه) پیگیری می‌شود.

مسابقات تکواندو پسران با حضور ورزشکار نوجوانان در مجموعه ورزشی کوثر آغازشده بود کماکان در ادامه این رقابت‌ها شب گذشته ۵۴ تکواندوکار نیز در ورزشگاه کوثر پیگیری شد.

رقابت‌های رشته جودو پسران نیز که از چهارشنبه- ۱۸ اردیبهشت- در مجموعه ورزشی نصر افتتاح‌شده بود کماکان در رده سنی نوجوان جودو ادامه دارد.

مسابقات واترپلو زیر ۱۴ سال از شامگاه سه‌شنبه با حضور شش تیم ۱۶ نفره در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآباد افتتاح شد؛ شب گذشته استخر نمونه شاهد ادامه این رقابت‌ها بود.

رقابت‌های مینی هندبال از شب گذشته با حضور ۲۴ تیم پسران و ۱۶ تیم دختران از ساعت ۱۸ شامگاه چهارشنبه در مجموعه ورزشی آبشار آغاز شد که امشب (پنجشنبه) نیز شاهد ادامه این رقابت‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نفرات برگزیده رشته بدمینتون بانوان معرفی شدند

امشب (پنجشنبه) شاهد افتتاح مسابقات تعدادی از رشته‌های مختلف در جای‌جای شهر اصفهان خواهیم بود که عبارت‌اند از:

مسابقات وزنه‌برداری دختران در سالن وزنه‌برداری کوثر

تنیس روی میز دختران در سالن تنیس روی میز خانه اصفهان

تکواندو دختران در مجموعه ورزشی کوثر

کد خبر 375424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.