کودکان بیشترین مخاطب خانه خلاقیت هستند

مسئول مرکز خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری کودکان با بیان اینکه مخاطبان اصلی مرکز خلاقیت در همه فصول سال هستند، گفت: برنامه‎ریزی برای برگزاری کلاس‌های تابستانه مرکز خلاقیت آغاز شده است، این کلاس‌ها تحت ۳۰ عنوان و در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌شود.

هاجر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوره‌های مختلف بازی‌های فکری و آموزش خلاقیت خانه خلاقیت در طول سال و به طور مداوم برگزار می‌شود، اما فعالیت کلاس‌های این مرکز در فصل تابستان بیشتر است.

وی افزود: این کلاس‌ها در سه رده سنی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، اما کودکان مخاطبان اصلی مرکز خلاقیت در همه فصول سال هستند، از اواخر خردادماه و همزمان با تعطیلی مدارس تا آخر تابستان نیز نوجوانان استقبال خوبی از کلاس‌های مرکز خلاقیت دارند.

مسئول مرکز خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری خاطرنشان کرد: محور آموزشی کلاس‌های مرکز خلاقیت انجام بازی‌ است، کلاس‌های ایروبیک، بازی‌های فکری، بازی رباتیک در دو سطح مقدماتی و تکمیلی، شعبده‌بازی شامل شعبده فیزیک و شیمی، کلاس بازی ریاضی خلاق و چرتکه از جمله دوره‌های مرکز در سه سطح از مقدماتی تا پیشرفته است.

ابراهیمی ادامه داد: دوره دومینو نیز در دو سطح مقدماتی و حرفه‌ای و برای رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه خلاقیت تنها مرکز در سطح شهر اصفهان است، عنوان کرد: خانه خلاقیت تحت نظارت اداره تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان است و با سایر مراکز فرهنگی، کتابخانه‌ای، مدارس و مهد کودک‌ها از جمله خانه خلاقیت گلستانه همکاری دارد.

 مسئول مرکز خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری با اشاره به تجربه و توانمندی مربیان مرکز، افزود: فصل تابستان درخواست‌های زیادی برای ارسال مربی از مراکز فرهنگی سطح شهر دریافت می‌شود و مربیان خانه خلاقیت در مراکز فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ کلاس‌های مرکز براساس نیاز مخاطب و برای رده‌های سنی مختلف در نظرگرفته شده است، مخاطبان کودک خانه خلاقیت در طی سال‌های متمادی در دوره‌های این مرکز شرکت می‌کنند زیرا دوره‌ها در سطوح و بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه کلاس‌های مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود، افزود: خانه خلاقیت در طول سال به ویژه در فصل تابستان درخواست‌هایی از طرف شهروندان برای برگزاری دوره‌های جدید دارد، به منظور رفاه حال شهروندان دوره‌ها در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام کلاس‌ها باید از طریق سامانه esf.shahrvandi.ir کد شهروندی را دریافت کرده و سپس با مراجعه به سامانه edu.esfahanfarhang.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

کد خبر 375419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.