دانش‌آموزان استثنایی اصفهان سالن ورزشی ندارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: استان اصفهان سالن ورزشی مخصوص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ندارد و ۳۳ درصد کلاس‌های درس استان هنوز به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز نیست.

سید مهدی میربد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدارس با نیاز ویژه باید مورد توجه قرار بگیرند اظهار کرد: در استان اصفهان پنج هزار و ۶۲ نفر دانش آموز با نیازهای ویژه در ۱۹۶ فضای آموزشی استان در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان استثنایی حداقل به چهار فضا ویژه دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی، سه فضا برای دانش‌آموزان نابینا و کم بینا و دو فضای مخصوص دانش‌آموزان ناشنوا و کم شنوا نیاز دارند تا با تامین این حداقل‌ها کمی از دغدغه‌های آموزش آن‌ها کم شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان افزود: استان اصفهان سالن ورزشی مخصوص دانش آموزان با نیاز ویژه ندارد.

وی با اشاره به اینکه طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی کلاس‌های استان در حال اجراست تصریح کرد: با اجرای طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ مجموع کلاس‌های استاندارد استان اصفهان به ۱۱ هزار و ۲۱۰ عدد رسیده است و از شروع این طرح تا کنون کلاس‌های استاندارد افزایش یافته و اکثرا به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

میربد خاطر نشان کرد: فقط ۳۳ درصد دیگر از کلاس‌های درس در استان نیازمند تجهیز به سیستم گرمایشی استاندارد خواهد بود و ۶۷ درصد بقیه استاندارد سازی شده است.

کد خبر 375410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.