۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
همیاری همچنان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: به منظور پاکسازی و آماده‌سازی سطح معابر شهری برای عبور و مرور بهتر هموطنان خودرو جاروب شهری سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به پلدختر اعزام شد.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی وقوع سیل اخیر ستاد بحران سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در آماده باش کامل قرار داشت و با اعزام تجهیزات و خودروهای سنگین اقدام به مهار سیلاب و بازگشایی معابر در مناطق سیل‌زده کرد.

وی از اعزام خودروهای سنگین سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل نیاز به نظافت معابر شهری در مناطق سیل زده با اعزام خودرو جاروب شهری به پلدختر این اقدام به نحو شایسته برای هموطنان انجام خواهد شد و همچنان همیاری سازمان خدمات موتوری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به نقش موثر سازمان خدمات موتوری در بحران‌ها تاکید کرد: این نقش کلیدی در مناطق سیل‌زده بروز و ظهور بیشتری داشت و همین فعالیت‌های صادقانه در مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان باعث سربلندی شهرداری اصفهان در امر امدادرسانی به هموطنانمان شد.

کد خبر 375408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.