انضباط مالی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی شهرداری تهران است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به مهمترین اولویت‌های این معاونت در سال ۹۸ شامل انضباط مالی، افزایش درآمد و ایجاد منابع درآمدهای جدید و پایدار، گفت: ضروری است، برای جلب اعتماد مردم علاوه بر کاهش هزینه‌ها به دنبال ایجاد منابع جدید درآمدی باشیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی در جلسه مشترک شورای معاونان مالی و اقتصاد شهری مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و شرکت‌ها، اظهار کرد: توانستیم در دو ماه پایانی سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بابت پرداخت دیون به مناطق پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌های این معاونت در سال ۱۳۹۸، ادامه داد: انضباط مالی، افزایش درآمد و ایجاد منابع درآمدهای جدید و پایدار، از مهم ترین اولویت‌های معاونت مالی در سال جاری خواهد بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اهمیت صرفه جویی در مدیریت هزینه‌های سازمان با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه افزود: ضروری است برای جلب اعتماد مردم، هزینه ها را کاهش داده و به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید باشیم.

 وی با اشاره به گلایه‌ها و اعتراض‌هایی که بعضا از سوی پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری مشاهده می شود، تاکید کرد: آنچه مسلم است، این پیمانکاران برای دریافت مطالبات خود محق بوده و بر همین اساس مناطق باید نسبت به پرداخت مطالبات آنها در اسرع وقت اقدام کند تا درحق پیمانکاران اجحاف نشود.

 امامی با تاکید بر تعامل به ویژه با نهادهای دولتی، افزود: در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری باید تلاش بیشتری برای تعامل هرچه بهتر با دستگاههای مربوطه صورت بگیرد.

کد خبر 375406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.