۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
تازه‌های کتاب

رویدادهای مهمی در دنیای کتاب‌ رخ می‌دهد که می‌تواند جذاب باشد. جشنواره‌های مهم ادبی، تازه‌های نشر و حتی قدمی کوچک برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند مهمترین اخبار در عرصه کتاب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه این خبر می توانید با ایمنا همراه شوید تا از تازه‌های حوزه کتاب مطلع و خبرهای مربوط به آن‌ها را دنبال کنید.

جشنواره داستانی «آب» به پله آخر رسید

اختتامیه نخستین دوره جشنواره کشوری داستانی «آب» با همکاری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، انجمن‌های ادبی، نویسندگان و با دبیری سلمان باهنر روز شنبه ۱۴ ادیبهشت ماه برگزار شد.

جشنواره ادبی زاینده‌رود برگزیدگان خود را شناخت

آئین ختتامیه سومین جایزه ادبی دانشجویی زاینده رود، سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه در تالار شهید مرتضی آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

رضا روحانی در این مراسم گفت: این جشنواره داستان نویسی مزین به نام زاینده‌رود است که نقش غیرقابل‌انکاری در شکل‌گیری ایران مرکزی و اصفهان دارد و هر اتفاقی که نام زاینده‌رود را همراه داشته باشد شایسته توجه ویژه است.  

فعالیت ٢١٥٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان اصفهان

اصغر مختاری با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست اقدام است گفت: روستاهای دوستدار کتاب، پایتخت کتاب، باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، طرح‌های فصلی خرید کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی و شهرستانی از جمله این برنامه‌هاست.

تازه های نشر "نوشته" اصفهان

این انتشارات دو کتاب "عنکبوت و مگس" و  "حیله گر و لاک پشت عاقل" را برای گروه سنی کودکان راهی بازار کتاب کرده و دو کتاب "اضطراب و اجتناب" و "انسان سالم" را در حوزه روانشناسی برای علاقه مندان منتشر کرده است.

برگزاری نشست رمان محبوب من

سلسله نشست‌های "رمان محبوب" من با هدف نقد و بررسی پرمخاطب ترین رمان های کتابخانه های سطح شهر چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه به کتاب "من چراغ ها را خاموش می  کنم" اختصاص یافته است.

کد خبر 375400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.