۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نخستین تصویر از فیفا ۲۰ منتشر شد

با انتشار نخسین تصویر از کاور بازی فوتبال FIFA ۲۰ بسیاری از علاقه مندان به این سری از بازی خواستار اصلاح برخی از مشکلات FIFA ۱۹ در نسخه جدید شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین چیزی که از تصویر منتشر شده دستگیر علاقه مندان بازی فیفا می شود این است که تم نسخه جدید این بازی برای سال ۲۰۲۰ میلادی قرمز است، پیش از این کمبود ها و مشکلات زیاد در فیفا ۱۹ باعث شد تا کاربران و گیمر های حرفه ای تا حد زیادی از این بازی دلسرد شوند.

اولین تغییری که قطعی به نظر می رسد این است که در بخش کریر فیفا قابلیت ساخت مربی اضافه می شود. سال قبل شایعاتی بود که در FIFA ۱۹ شاهد این بخش باشیم اما با عرضه این بازی دیدیم که این بخش اضافه نشده است. اما چند روز پیش Ea Madden NFL ۲۰، سیستمی را معرفی کرد که در ان چهره بازیکنان خودمان در بخش کریر را می توانیم تغییر دهیم و احتمالا شاهد همین سیستم برای Fifa ۲۰ نیز باشیم.

یکی از اصلی ترین خواسته های طرفداران فیفا رسیدگی به بخش کریر است که در FIFA ۱۹ تقریبا فراموش شد و بدون تغییرات خاصی، این بخش را دوباره ارائه کردند. حال بسیاری امیدوارند در فیفای جدید به این بخش رسیدگی شود.

مشکل دیگری که در فضای مجازی بسیاری مطرح شد، Timed Finishing است. این قابلیت که در FIFA ۱۹ اضافه شد صدای بسیاری را در آورد. البته فیفا با چند آپدیت اقدام به اصلاح آن کرد اما خیلی موفق نبود و هنوز می بینیم که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و احتمالا در فیفای بعدی تغییراتی اساسی برای این قابلیت رخ می دهد.

بخش Pro Club نیز چند سال است که بدون تغییر مانده است و امیدواریم در فیفای جدید شاهد تغییری در این بخش باشیم. همچنین خیلی از کسانی که بخش Ultimate را بازی می کنند از سیستم Match Making آن ناراضی هستند. برای مثال تیمی با Rating ۸۴ به تیمی با Rating ۹۵ برخورد می کند. بسیاری در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی خواستار رفع این مشکل شدند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم Ea چقدر به منتقدان خود اهمیت می دهد و بازی جدید چگونه خواهد بود.

کد خبر 375387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.