امکان استفاده از تصویر و فیلم در ریتوییت فراهم شد

کاربران توییتر که بارها از طریق ایمیل و نظرسنجی از تیم مدیریت این پیام رسان خواسته بودند تا امکان استفاده از تصویر و فیلم در ریتوییت را برایشان فراهم کند، به خواسته خود در نسخه جدید توییتر رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربران توییتر هم اکنون قادر به استفاده از تصاویر گیف در ریتوییت های خود خواهند بود و علاوه بر این، امکان بارگذاری ۴ تصویر یا یک ویدئو هم در نسخه جدید توییتر برای کاربران فراهم آمده است.

این آپدیت برای سیستم عامل های iOS و اندروید و نسخه تحت وب توییتر در حال انتشار است و همین حالا هم حساب های سریال گیم آو ترونز و ناسا در حال استفاده از قابلیت های آن هستند. اضافه شدن چنین امکانی به توییتر مدت هاست توسط کاربران درخواست می شد و تنها بخشی از تغییرات اخیر این شبکه اجتماعی به شمار می رود.

اضافه شدن تصاویر گیف به ریتوییت قبلا منجر به درهم ریختگی هایی می شد، از این رو تیم طراحی توییتر فرمت جدیدی برای آن منتشر کردند که شامل یک توییت فشرده تر می شود که حاوی اطلاعات بیشتری است. توییتر امیدوار است این کار باعث تشخیص راحت تر فرد توییت کننده از ریتوییت کننده شود.

گیف در ریتوییت

فرمت جدید برای بهتر مشخص شدن ریتوییت ها و توییت ها

این کمپانی در بیانیه ای در صفحه رسمی خود اعلام کرده هیجان انگیزترین بخش این اتفاق کار کردن روی قابلیتی بود که افراد بسیاری درخواست اضافه شدنش را کرده بودند. در بخشی از مراسم معرفی، توییتر اقدام به نمایش توییت کاربرانی کرد که خواستار امکان اضافه کردن تصاویر گیف در ریتوییت ها بودند. در نتیجه یکی دیگر از اهداف این شرکت اثبات اهمیتی بود که برای میلیون ها کاربرش قائل است.

چندی پیش نیز گزارشاتی مبنی بر اضافه شدن امکان ارائه توضیحات بیشتر در مورد توییت های قبلی کاربر به توییتر منتشر شده بود. «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر در این باره گفته بود امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری افراد به علت حرف های گذشته شان در این شبکه اجتماعی تحت فشار قرار می گیرند. این قابلیت به این معنا نیست که هرکس می تواند گذشته اش را از اول بنویسد، بلکه اصلاحیه ای به آن اضافه خواهد شد. البته هنوز تاریخ انتشار این قابلیت مشخص نشده است.

کد خبر 375385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.