۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
خبرنگاران مشمول مشاغل سخت می‌شوند

وزیر تعاون با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می شود.

به گزارش ایمنا، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، تاکید کرد: مفهوم عام خبرنگاری مد نظر است و شامل همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری‌ها می‌شود.

وی گفت: ساز و کاری نیز برای افرادی داریم که پرداخت حق بیمه‌های شان دچار فاصله شده است و شاید از محل یارانه‌ها این مشکل رفع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: درباره سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه‌ای تهیه می‌کنیم و اگر نیاز به قانون باشد و مصوبه شورای وزیران را بخواهد اقدام می‌کنیم.

شریعتمداری درباره توزیع بسته‌های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی در میان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رییس جمهوری مطرح شد که ارزش آن با توجه به تعداد اعضای خانوار ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی دارد و در دیگر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی امروز در فضای مجازی نیز نوشت:

شب گذشته همراه رئیس جمهور کشورمان مهمان بچه‌های گل امداد و بهزیستی بودیم و حرف‌های خوب زیاد بود. دو خبر به دلم نشست اول اینکه در سال مالی سخت‌تر از ۹۷ ما باید چتر حمایتمان را گسترده‌تر کنیم و دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی و امداد و نیازمندان درماه رمضان بدهید،شکر.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 375379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.