مبارک همه، حتی اونایی که ازم متنفرن

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن پس از صعود این باشگاه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با انتشار یک پست در رابطه با این پیروزی از همه تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها فضای مجازی بستری شده است تا اشخاص عقاید و سخنان خود را در رسانه ای همانند اینستا گرام به اشتراک بگذارند؛ از بازیکنان تیم ملی تا مدیر عاملان باشگاه‌ها، اکثرا در این رسانه فعالیت دارند.

وحید محمد زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت:

"پرچم بالاس"

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن پس از صعود این باشگاه  به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با انتشار یک پست در رابطه با این پیروزی  از همه تشکر کرد، حتی کسانی که از او متنفر هستند تا به نوعی به برخی در باشگاه ذوب آهن کنایه زده باشد، او نوشته است:

"مبارکه همه شما عزیزان

حتی اونایی که ازم متنفرن

ذوب۲ الزوار۲

صعود در عین سختی و تنگدستی

ممنونم خدایا که هستی"

  19 اردیبهشت ماه روز پیرزی اتحاد سابق جماهیر شوروی است و سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال زنیت روسیه با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام ازمادران شهدا قدردانی کرده است، او نوشته:

"فردا روز پیروزی اتحاد سابق شوروی هست و این مجسمه تقدیم به همه‌ی مادرانی که در زمان جنگ فرزانداشون رو از دست دادن. از همه‌ی مادران عزیز کشورم هم که فرزندانشون را در جنگ از دست دادن سرمان را پایین میندازیم و دستشون رو می‌بوسیم که همچین فرزندانی داشتن که ما در آینده تو رفاه و آرامش زندگی کنیم."

روز به چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال  از اینکه سعی دارد بهترین بازی هایش را برای استقلال انجام دهد با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

"روزی که به استقلال اومدم، فقط یک هدف توی ذهنم بود، اینکه هر وقت برای استقلال بازی کردم تمام توانم رو بذارم، الان هم نمی‌گم بهترین بودم یا بدترین، ولی پیش خدای خودم سرافکنده نیستم، چون قاضی این دنیا و اون دنیا فقط خداست و می‌تونه قضاوت کنه که آیا هر چی داشتم تو زمین گذاشتم یا نه. حرکت دیشبم بعد از گل هم فقط یه دلیل داشت که اون عده‌ای که خط می‌گیرن تا خرابم کنن بدونن تا خدا نخواهد عزت کسی کم نمی‌شه. متاسفانه یک عده فقط میان استادیوم و فضای مجازی که به بازیکنا فحاشی کنن و روحیه اونا رو خراب کنن. فوتبالیست همیشه روز خوب و بد داره و اگر کسی از من روزبه چشمی انتقاد کنه ناراحت نمی‌شم و حتی با خودم فکر می‌کنم که کجا اشتباه داشتم ولی انتقاد با فحاشی و خط گرفتن برای تخریب روحیه و اعصاب بازیکن فرق داره. من بازیکن استقلال با هوادار روی سکو جدا نیستیم، همه یک هدف داریم و اونم موفقیت استقلاله ولی بعضی وقت‌ها همه چیز دست ما نیست، خود من از شرایط استقلال واقعا ناراحتم و خودم رو کنار هوادار واقعی که همیشه پشت تیمش بوده می‌زارم، شما عاشقای استقلال هر چی بگید حق دارید و حسابتون از کسایی که بازیکن استقلال رو خراب می‌کنن جداس. من هم کوچک همه شما استقلالی‌های واقعی هستم و از خدای بالای سرمون می‌خوام یک روز تو همین استادیوم آزادی غرق خوشحالی از قهرمانی تیم محبوبمون باشین ..."

کد خبر 375362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.