جلسه هیئت مدیره برای بودجه بود نه برکناری آذری/  در امارات میزبان النصر می شویم

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: در جلسه هیئت مدیره در مورد بودجه سال 98 و مشکلات بازی با الزورا عراق صحبت کردیم. اخباری که در مورد برکناری آذری در برخی رسانه منتشر شده است را تکذیب می‌کنم و خود این رسانه‌ها باید پاسخ گو باشند.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی تیم فوتبال ذوب آهن و الزورا عراق، اظهار کرد: بازیکنان ما از جان و دل مایه گذاشتند و با جوی که در ورزشگاه عراق وجود داشت، توانستند یک امتیاز بازی را بگیرند تا صعود ذوب آهن به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا قطعی شود. دوست داشتیم پرسپولیس و استقلال به مرحله حذفی صعود کنند که متاسفانه این مهم رخ نداد.

وی با اشاره به اتفاقات پایان بازی و جو ملتهب ورزشگاه  الزورا کربلا بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی ذوب آهن، تصریح کرد: با توجه به گزارشی که از بازی به دست ما رسید، بازیکنان ذوب آهن امنیت لازم را نداشتند و این احتمال وجود دارد که بازی بعدی ما مقابل النصر در یک کشور دیگری به غیر از عراق برگزار شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه احتمال تغیر شهر و کشور میزبان برای بازی النصر زیاد است، گفت: امارات و شهر "دوبی"  گزینه‌های جایگزینی میزبان بازی ذوب آهن مقابل النصر است و در جلسه یکشنبه هفته آینده هیئت مدیره تصمیم نهایی برای انتخاب شهر میزبان را می‌گیرد.

وی در مورد اینکه سعید آذری در صفحه اینستا گرامش پست‌هایی منتشر کرد و به هیئت مدیره باشگاه طعنه زد، خاطرنشان کرد:  من این پست‌ها را ندیده‌ام که بخواهم صحبتی در این زمینه انجام دهم. اگر آذری پستی منتشر کرده باشد،  نظر شخصی او است که من وارد صحبت‌های شخصی ایشان نمی‌شوم و از این پست‌ها اطلاعی ندارم.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل جلسه هیئت مدیره در تهران برای برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه بوده است یا خیر؟ افزود: در این جلسه در مورد بودجه سال 98 و مشکلات بازی با الزورا عراق صحبت کردیم. اخباری که در مورد برکناری آذری در برخی رسانه منتشر شده است را تکذیب می‌کنم و خود این رسانه‌ها باید پاسخ گو باشند. متاسفانه در رسانه‌ها شیطنت می‌کنند؛ انتظار داریم که رسانه‌ها در کنار باشگاه‌ها کار کنند و اطلاعات موثق را انتشار دهند؛ شنیده‌ها را نباید رسانه‌ای کرد.

کد خبر 375356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.