ادامه احداث سایه‌بان‌های مدرن در صورت تأمین بودجه

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ساخت و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه سایه‌بان مدرن در نقاط مختلف شهر در صورت تأمین بودجه "پروژه ساخت ایستگاههای مدرن" ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، فرخ جلالی اظهار کرد: در راستای نوسازی و احداث سایه‌بان‌های مدرن و به منظور زیبایی مبلمان شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در صورت تأمین بودجه‌های لازم "پروژه ساخت ایستگاه‌های مدرن" در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ابتدای شروع پروژه ساخت ایستگاه‌های مدرن تا کنون ۱۷ دستگاه سایه‌بان با صرف مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نقاط مختلف شهر به پایان رسیده و در اختیار همشهریان و مسافرین قرار گرفته است.

جلالی تصریح کرد: در ساخت سایه‌بان‌های جدید تلاش شده تا به لحاظ وجود امکانات و شکل بصری و مبلمان شهری بهترین اقدامات انجام گیرد تا رضایتمندی شهروندان جلب شود و انتظار داریم آن‌ها در خصوص حفظ و نگهداری این سایبان‌ها با شرکت واحد همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار کرد: جلب رضایت مسافران و افزایش مشارکت شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله نوسازی ناوگان و مناسب بودن وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس است.

کد خبر 375352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.