گاهی باید خوشی‌ها را شمرد

همیشه که نباید بنشینیم و بدی‌های روز و روزگارمان را مرور کنیم. گاهی باید نشست و پا بر روی پا انداخت و خوشی‌ها را شمرد، چای نوشید و پشت کرد به تمام نداشتن‌ها و غصه‌هایی که عمری با آن زندگی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا اوتادی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

همیشه که نباید بنشینیم و بدی‌های روز و روزگارمان را مرور کنیم. گاهی باید نشست و پا بر روی پا انداخت و خوشی‌ها را شمرد، چای نوشید و پشت کرد به تمام نداشتن‌ها و غصه‌هایی که عمری با آن زندگی کردیم. روزتان بخیر و بی غصه.

چابهار زیبا.

مهتاب کرامتی با پست کردن چند عکس در صفحه شخصی خود نوشته است:

امروز در جمع صمیمانه کودکان، مادران و مسئولان انجمن احیای ارزش‌ها بودم که به مناسبت روز جهانی کودکان یتیم ایدز، به دفتر یونیسف آمده بودند. به درد و دل و مسائل این مادران و کودکان گوش دادم و از شنیدن موفقیت‌هایشان غرق شادی شدم. انجمن احیاء ارزش‌ها، یک نهاد مردمی است که یکی از فعالیت‌هایش در زمینه پیشگیری و خدمات رسانی به زنان و کودکان متأثر از ‏ایدز است. یکی از حوزه‌های کاری یونیسف با وزارت بهداشت هم، پیشگیری از انتقال اچ آی وی از مادر به کودک و در میان نوجوانان و جوانان است.

مهراوه شریفی نیا با قرار دادن عکسی از خود در کنار پدر و مادرش در اینستاگرام خود این گونه آورده است:

از لحظه تولدم تا همین امروز، هر دقیقه که دیدمتون به من یه چیز ارزشمند یاد دادید. بابت همه ش از ته دل ازتون ممنونم. شما بهترین معلم روزهای زندگیم هستین. تا آخر عمر ازتون می‌آموزم و کیف می‌کنم. دوستتون دارم، روزت مبارک.

پی نوشت:

یه شیشه جالب پیدا کردم که هم تاریک بود، هم شطرنجی. در نتیجه کیفیت عکس اینی شد که می‌بینید. ولی لذتی که عکس توی شیشه و آینه داره، عکس نرمال نداره.

پژمان جمشیدی این روزها فیلم سینمایی تگزاس ٢ را بر روی پرده سینماها دارد، با انتشار قسمت‌هایی از فیلم خوب بد جلف در اینستاگرامش این‌گونه آورده است:

سکانسی از خوب بد جلف، فیلمی که به شدت دوستش دارم و خوشحالم که امسال قسمت دومش رو با یک فیلمنامه کم نظیر از پیمان قاسم‌خانی می‌سازیمش. با آرزوی سلامتی کامل برای جناب رویگری عزیز، این سکانس با عشق از طرف من تقدیم به ایشون.

پرویز پرستویی هم با انتشار این تصویر در اینستاگرامش، متنی از حسین دهباشی را آورده است:

هموطنان

نیازمندان را دریابیم. نیازمندانی که هم خانه داشتند و هم سفره رنگین ولی سیل همه اموالشان را، خانه‌شان را، عزیزانشان را برد. نه عید داشته‌اند و نه آرامش و آسایش و الان روزه‌اند با سفره‌های خالی. پس تلاش کنیم اگر در کنارشان نیستیم یاریشان دهیم و در ضیافت‌های پر زرق و برق شرکت نکنیم.

کد خبر 375348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.