تنور داغ لیگ برتر فوتبال در هفته‌های پایانی

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان اصفهان و پدیده در شهر مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از روز شنبه _۲۱ اردیبهشت ماه_ رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران وارد هفته بیست و نهم می‌شود؛ لیگ هجدهم یکی از زیباترین فصل‌های فوتبال ایران است. حضور چند تیم محبوب و قدرتمند در صدر جدول و نزدیکی امتیازات تیم‌ها در بالا و پائین جدول جذابیت بازی‌ها را در هفته‌های پایانی به اوج خود رسانده است.

هفته بیست و نهم لیگ برتر به‌صورت همزمان در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدارها پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان طلایی‌پوشان اصفهان است.

گل محمدی سرمربی پدیده به آنچه از بازی با سایپا می‌خواست دست پیدا کرد. شکست سایپا و کسب سه امتیاز باعث شد تا اهمیت بازی با سپاهان بسیار زیاد باشد. دو تیم سپاهان و پدیده در فاصله دو امتیازی یکدیگر قرار دارند و پیروزی در این دیدار گام بزرگی برای قطعی شدن کسب سهمیه آسیاست.

پدیده اگر در ورزشگاه امام رضا(ع) بتواند زردپوشان اصفهان را شکست دهد با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر می تواند در جایگاه دوم قرار گیرد.

علاوه بر حساسیت دیدار سپاهان و پدیده در صدر جدول، تفکرات منحصر به فرد قلعه نویی و گل محمدی و حضور پرشور هواداران در ورزشگاه مشهد نویدبخش یک بازی پرهیجان است.

کد خبر 375337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.