نفرات برگزیده رشته بدمینتون بانوان معرفی شدند

با توجه به اتمام مسابقات بدمینتون بانوان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، مسابقات بدمینتون پسران از امشب در مجموعه ورزشی ابرار افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان شب گذشته – ۱۷ اردیبهشت – در رشته‌های مختلفی و در مناطق مختلف شهر اصفهان ادامه پیدا کرد.

مسابقات تکواندو پسران که دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با ۸۵ نوجوان برگزار شده بود و تا به امروز ۶۰ نوجوان در مجموعه ورزشی شهرک کوثر واقع در خیابان امام خمینی در مقابل هم قرار گرفتند؛ این رقابت‌ها که از کیفیت بسیار بالایی در شب‌های گذشته برخوردار بوده است و نفرات برتر آن در ۲۱ اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

مسابقات بدمینتون بانوان _دوشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه_ با حضور ۱۸ بازیکن در رده سنی نونهالان در مجموعه ورزشی ابرار برگزار شد. رقابت‌های رده سنی نوجوانان سه شنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور ۲۱ بانوی بدمینتون باز برگزار شد و اسامی نفرات برتر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان اعلام شد.  جدول رده‌بندی مسابقات بدمینتون بانوان به شرح زیر است:

با توجه به اتمام مسابقات بدمینتون بانوان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، مسابقات بدمینتون پسران از امشب در مجموعه ورزشی ابرار واقع در خیابان توحید میانی افتتاح خواهد شد.

مسابقات واترپلو زیر ۱۴ سال از شامگاه سه شنبه گ با حضور شش تیم ۱۶ نفره در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآباد افتتاح شد؛ که در ادامه استخر نمونه شاهد انجام سه دیدار بود.

رقابت‌های رشته جودو پسران نیز از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت در مجموعه ورزشی نصر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 375324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.