جنگ علیه سنگ

صد و نود و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"جنگ علیه سنگ" عنوان اصلی این رسانه است که به دیدار شب گذشته ذوب‌آهن برابر الزورا عراق از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اشاره دارد. در این دیدار ذوب‌آهن موفق شد در دقایق پایانی وقت اضافه گل تساوی را به الزورا زده و با نتیجه ٢بر٢ به دور بعد صعود کند. پس از به ثمر رسیدن گل ذوب‌آهن، هواداران الزورا عصبی شده و با پرتاب سنگ و ورود به زمین بازی عکس‌العمل نشان دادند که تیتر فوتبال اصفهان هم بر همین مبنا است.

"اتفاقات آزادی در نقش جهان نمی‌افتد" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است و به نقل از مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح شده که وی در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار کرد: شرایط داخلی باشگاه خوب است اما متاسفانه هرچقدر ما می‌خواهیم سرمان در کار خودمان باشد از بیرون برای ما حاشیه و دردسر درست می‌کنند. تابش درباره دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر  پرسپولیس و تمهیدات در نظر گرفته شده برای این دیدار افزود: اتفاقات به وجود آمده در آزادی تکرار نخواهد شد چراکه ما نه بلیط اضافه می‌فروشیم و نه هوادارانمان را بالای سر هواداران میزبان قرار می‌دهیم.

"پروژه ارسلان ربایی از ذوب‌آهن کلید خورد" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و نود و یکمین شماره "فوتبال اصفهان"است که از آمادگی این روزهای ارسلان مطهری در ترکیب ذوب‌آهن سخن به میان آورده و در این بین بنا بر ادعای یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال ،ستاره گل زن سبزپوشان در راه پیوستن به باشگاه استقلال قرار دارد.

"این فرمول درآمدزایی را به جریان بیندازید" تیتر پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 375301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.