باید به رونق تولید جنبه عملی و اجرایی داد

استاندار اصفهان گفت: تحقق شعار رونق تولید وظیفه شرعی همه مدیران است و باید به این وظیفه مهم جنبه عملی و اجرایی داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: اگر بخواهیم شعار امسال را در مقام عمل اجرایی نماییم و رونق تولید را در استان داشته باشیم باید مسائل کارگر و کارفرما در کنار هم دیده شود.

وی با بیان اینکه تحقق شعار رونق تولید وظیفه شرعی همه مدیران است و باید به این وظیفه مهم جنبه عملی و اجرایی بدهیم، گفت: باید کمیته ای با حضور ارگان های نظارتی تشکیل شود که حقوق و منافع دولت و در عین حال تعطیل نشدن کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در کنار هم مورد بررسی قرار گیرد، همچنین تصمیمات لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شود.

رضایی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ستاد تسهیل را پیش بینی نموده و اختیاراتی را به این ستاد داده است، تصریح کرد: در این جلسه مشکلات دو واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد بدون اینکه به حق دولت خدشه ای وارد شود، مشکلات این واحد حل و فصل گردد.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مشکلات مربوط به سرمایه در گردش این واحدها نیز در قالب این توافقات مرتفع گردید.

کد خبر 375294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.