۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
دومین روز متوالی افت شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت بیش از ۳.۵ درصدی دومین روز متوالی نزولی خود را رقم زد و در نهایت به ۲۰۸ هزار و ۱۹۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از همان ابتدا روند نزولی در پیش گرفته و درنهایت با هفت هزار و ۶۲۳ واحد افت، به ۲۰۸ هزار و ۱۹۷ واحد رسید؛ این دومین روزی است که شاخص کل با افت بیش از سه و نیم درصدی به کار خود پایان می‌دهد.

حجم معاملات امروز بازار بورس تهران به چهارهزارو ۴۷۳ میلیون سهم طی ۲۸۲هزار و ۲۶۲ معامله به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۶۸۷ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار نیز پس از صعود به کانال هشت میلیون میلیارد ریالی طی چند روز اخیر، به کانال هفت میلیون میلیارد ریالی رسید و بالغ بر هفت میلیون و ۹۹۰ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال شد.

از دیگر تغییرات شاخص‌های بورس تهران می‌توان به کاهش دوهزار ۱۸۹ واحدی شاخص قیمت، کاهش پنج هزار و ۶۷۹ واحدی شاخص بازار اول، کاهش ۱۴ هزار و ۸۷۷ واحدی شاخص بازار دوم، کاهش شش هزار و ۸۰۶ واحدی شاص صنعت، کاهش ۳۵۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۳۲۵ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان شرکت‌های "بانک‌اقتصادنوین"‌ با نماد(ونوین۱)، "گلوکوزان" با نمدا(‌غگل۱) و "صنایع‌کاغذسازی‌کاوه"‌ با نماد(چکاوه۱) بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "شکرشاهرود" با نماد (قشکر۱)، "ح . سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو" ح . کیمیدارو" با نماد(دکیمیح۱) بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 375267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.