با تمام توان تمرین می‌کنم تا به تیم ملی برگردم

دوازبان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: با توجه به پتانسیل بالای مربیان و بازیکنان اصفهانی در فوتبال ساحلی، اگر مسئولان اصفهان از این رشته ورزشی حمایت کنند به راحتی پیشرفت می‌کند و تیم‌های اصفهانی در سطح لیگ برتر مقام به دست می‌آورند.

حسن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت خودش در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: در حال حاضر پنج سال است که برای تیم اردکان بازی می‌کنم و باوجود اینکه  هفت هفته از لیگ فوتبال ساحلی می‌گذرد، تیم ما صدر جدول است.

وی با بیان اینکه لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یکی از بهترین لیگ‌های جهان است، خاطر نشان کرد: لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران حرفه‌ای است و به همین خاطر بازیکنان خارجی در این لیگ بازی می‌کنند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، افزود: امکانات و پولی که بازیکنان در این رشته دریافت می‌کنند خیلی کم است و از هیچ جانبی رسیدگی نمی‌شود.

سهرابی در رابطه با اسپانسرهای فوتبال ساحلی، تصریح کرد: تیم‌های یزد، اردکان، بوشهر و بندرعباس اسپانسر دارند و نمی‌دانم اصفهان با پتانسیلی که دارد، چرا در فوتبال ساحلی تیم داری نیمی کند؟ شهرداری‌ها و کارخانه‌ها اکثر اسپانسرهای کشور را در بر می‌گیرند. اصفهان باوجود کارخانه‌هایی مثل سپاهان، ذوب آهن و گیتی پسند حیف است که تیم داری نمی‌کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به اینکه اصفهان در گذشته تیم فوتبال ساحلی داشت اما مسئولان باشگاه‌ها غیر حرفه‌ای بودند، تاکید کرد: من خودم در تیمی مثل عمران سازان بازی می‌کردم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی را در کارنامه داشت، اما مسئولان باشگاه حرفه‌ای نبودند و دیگر خبری از این تیم نیست.

سهرابی ادامه داد: همچنین حمایت نشدن رییس باشگاه، موجب شد که بعد از چند سال فعالیت تیم را جمع کنند؛ هر تیمی به حمایت مالی نیاز دارد تا بازیکن دغدغه فکری مالی نداشته باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تاکید بر اینکه برخی از بازیکنان با پتانسیل بالا در سطح لیگ برتر حضور دارند که در تیم ملی از آن‌ها استفاده نمی‌شود، اظهار کرد: با تمام توان تمرین می‌کنم تا به تیم ملی برگردم،  اگر در تیم ملی جوان گرایی نمی‌شد، می‌توانستند از بازیکنانی که پتانسیل بالا در فوتبال ساحلی دارند استفاده کنند به عنوان مثال اگر بازیکنی در تیم ملی دیگر توان بازی کردن ندارد به جای اینکه یک بازیکن جوان جایگزین آن کنند یک بازیکنی را انتخاب کنند که در سطح لیگ عملکرد مناسبی داشته است.

سهرابی در خصوص داوری مسابقات، تصریح کرد: سال‌های گذشته داوران با تجربه تر بودند اما در سال جاری داوران جوان مسابقات را قضاوت می‌کنند که خیلی ضعیف هستند، داوری در فوتبال ساحلی خیلی سخت است که داوران این دوره از لیگ از پس آن برنیامده‌اند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولین اصفهان شرایط را جوری مهیا کنند تا بتوانیم در شهر خودمان بازی کنیم، خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل بالای مربیان و بازیکنان اصفهانی در فوتبال ساحلی، اگر مسئولان اصفهان از این رشته ورزشی حمایت کنند به راحتی پیشرفت می‌کند و تیم‌های اصفهانی در سطح لیگ برتر مقام به دست می‌آورند.

کد خبر 375266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.