آغاز عملیات اجرایی فاز دوم تجهیز سالن اجتماعات گلستان شهدا

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم تجهیز سالن اجتماعات با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: آزادسازی فاز نخست طرح توسعه سالن اجتماعات گلستان شهدا با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و عملیات اجرایی فاز دوم تجهیز سالن اجتماعات با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی فاز دوم محوطه سازی و احداث پارکینگ روباز گلستان شهدا با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان شهریورماه سال‌جاری این پروژه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: به منظور تکمیل روشنایی گلستان شهدا یک میلیارد  و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان به منظور رفاه حال روزه‌داران، هر هفته همزمان با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، تعداد ۱۸۰ نفر از کارکنان شهرداری در امر برگزاری و امور خدماتی مجموعه مصلای بزرگ اصفهان همکاری و مشارکت می‌کنند.

برکت ادامه داد: در همین ارتباط با توجه به برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در گلستان شهدا، هر شب تعداد ۳۰ نفر از کارکنان شهرداری به منظور مشارکت در برگزاری مراسم خدمت‌رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در لیالی قدر نیز برای تسهیل در عبور و مرور روزه‌داران، تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 375254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.