تفاوت‌ها بین آقایان و بانوان کم شده است/ دوست دارم برای اصفهان بازی کنم

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان گفت: نسبت به سال های قبل حمایت از ورزش بانوان بیشتر شده، امسال مسابقات آن‌ها توسط رسانه‌های ملی پوشش داده شد که برای بازیکنان انگیزه بیشتری ایجاد کرد.

معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه به تیم ملی سه به سه بانوان دعوت شده‌ام اظهار کرد: تمریناتم را با قدرت ادامه می‌دهم تا برای انتخابی کاپ آسیا نمایش خوبی داشته باشم.

وی افزود: برای مسابقات غرب آسیا تیم‌های نامی نو و دانشگاه آزاد اعلام آمادگی کردند اما در لحظات آخر منصرف شدند؛ تیم بهمن که جایگاه سوم لیگ برتر را به دست آورده بود برای این مسابقات اعلام آمادگی کرد. من و مژگان خدادادی به صورت قرضی برای این تیم بازی کردیم و توانستیم بعد از ۴۰ سال مقام دوم آسیا را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان با بیان اینکه شرایط بهتری نسبت به تیم ملی پنج نفره داریم تصریح کرد: تمرینات تیم ملی پنج نفره برگزار نمی‌شد تا اینکه با تیم ملی سه به سه در تورنمنت‌های مختلف شرکت کردیم و تجربه‌های مختلفی به دست آوردیم.

اسماعیل زاده اضافه کرد: امسال اولین دوره اردوی پنج نفره تشکیل می‌شود که مسابقات لیگ دسته دو آسیا را در شهریور ماه پیش رو داریم. باید منتظر بمانیم و ببینیم از ایران تیمی اعزام می‌شود یا خیر.

وی در رابطه با زمان برگزاری مسابقات سه به سه خاطر نشان کرد: مسابقات سه به سه اواخر اردیبهشت ماه در چین برگزار خواهد شد. گروه مشخص شده است اما هنوز دوتیم دیگر بازی‌هایشان به پایان نرسیده است.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان با اشاره به اینکه پارسال نخستین باری بود که در مسابقات کاپ آسیا شرکت کردیم تاکید کرد: پارسال با شرکت در تورنمنت‌های مختلف توانستیم تجربه خوبی کسب کنیم و امسال که با سال‌های گذشته وضع تیم را مقایسه می‌کنیم پیشرفت زیادی را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت پاداش‌هایی که برای کسب مقام در مسابقات مختلف می‌دهند چگونه است؟ اظهار کرد: شرایط اقتصادی مناسب نیست و همه تلاش مسئولان برای اعزام تیم بانوان به مسابقات است که ما از این اتفاق خیلی خوشحال هستیم. تاجایی که امکان داشته است تفاوت‌های بین تیم آقایان و بانوان را کم کرده‌اند؛ امیدوار هستیم پاداشی برای بانوان در نظر بگیرند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان افزود: نسبت به سال‌های قبل حمایت از ورزش بانوان بیشتر شده است. امسال مسابقات بانوان توسط رسانه‌های ملی پوشش داده شد که برای بازیکنان انگیزه بیشتری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: از طرف باشگاه نامی نو هنوز پاداشی به ما داده نشده است اما قول‌هایی به ما داده‌اند که امیدواریم به آن‌ها عمل کنند.

اسماعیل زاده در مورد ادامه فعالیتش در لیگ برتر بسکتبال بانوان خاطر نشان کرد: برای سال آینده نامی نو اعلام تیم داری کرده است اما من باید شرایط خود و دیگر تیم‌ها را در نظر بگیرم تا تصمیم درست اتخاذ کنم. در کل دوست دارم در تیم‌های اصفهانی بازی کنم.

کد خبر 375252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.