۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
رفع مشکل کم‌آبی مسکن مهر فولادشهر

لنجان - نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل ایستگاه پمپاژ مسکن مهر فولادشهر اقدامات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کوهکن در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و برخی مسئولان استان و شهرستان از مسکن مهر فولادشهر، اظهار کرد: واحدهای مسکن مهر این منطقه یکی از بزرگترین مجموعه‌های مسکن مهر کشور است که هر روز به جمعیت آن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در فولادشهر برای تامین زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز در این مجموعه اقدام شده است، افزود: در ابتدای مجلس هفتم چنین مطرح کردیم که اجرای طرح‌های مسکن‌سازی در مجموعه‌های متمرکز همچون مسکن مهر، مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به علت محدودیت منابع بعضی موانع مدیریتی و پیگیری نداشتن، تامین بعضی زیرساخت‌های لازم در مسکن مهر فولادشهر آنگونه که انتظار می‌رفت به خوبی انجام شوند تا جایی که سال گذشته در فصل تابستان ساکنان این واحدها با کمبود آب شرب مواجه بودند.

کوهکن ادامه داد: با وجود وضعیت نامناسب منابع مالی و کمبودهایی که در حوزه اعتبارات وجود داشت اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده است، اما لازم بود مدیرعامل آبفای شهری و روستایی به اتفاق برخی مسئولان شهرستان بازدید کاملی از وضعیت فعلی پروژه داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کمبود آب در مسکن مهر فولادشهر، اظهار کرد: اتمام پروژه ایستگاه پمپاژ آب شرب مسکن مهر فولادشهر با کسری اعتباری حدود دو میلیارد تومان مواجه بود که با توجه به لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این مشکل و تامین آب شرب مورد نیاز مقرر شد اعتبار مورد نیاز به صورت مشارکتی تامین شود تا ساکنان این پروژه عظیم در تابستان با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 375249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هههه IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 0
    خالی بندیه