مشارکت لنجان در بازسازی یکصد خانه در پلدختر

لنجان- سرپرست فرمانداری لنجان گفت: اصفهان به عنوان معین پلدختر انتخاب شده و قرار شده تا دو هزار واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی شود که از این میان ۱۰۰ واحد مسکونی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در نشست با مسئولان این شهرستان، اظهار کرد: در ابتدای امسال سیل ویرانگری در بعضی استان‌های کشور اتفاق افتاد و کم کاری بعضی مسئولان مانند رعایت نکردن اصول آزادسازی و شهرسازی سبب شد نعمت الهی به نقمت تبدیل شود و خسارت‌هایی به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها وارد کند.

وی افزود: درپی وقوع سیلاب در شهرستان لنجان همه مسئولان به صورت جهادی به میدان آمدند تا خسارت‌ها را به حداقل برسانند و با اقدامات انجام شده در این شهرستان به گونه‌ای عمل شد که بحران ساز نباشیم و خسارت‌های سنگین به مردم وارد نشود.

سرپرست فرمانداری لنجان با اشاره به ارسال کمک‌های انسان دوستانه مردم این شهرستان به مناطق سیل زده، تصریح کرد: باتوجه به گستردگی خسارات وارده به استان خوزستان و لرستان مردم در وضعیت سختی به سر می‌برد، بنابراین در هفته گذشته سه کامیون از هدایای مردم لنجان به استان لرستان اعزام شد.

صالحی اضافه کرد: اصفهان به عنوان معین پلدختر انتخاب شده و قرار شده تا دو  هزار واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی شود که از این میان ۱۰۰ واحد مسکونی به این شهرستان اختصاص یافته است.

کد خبر 375248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.