شعار ها علیه قلعه نویی دور از انتظار است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی مربی تیم ملی بوده و این شعار هایی که در ورزشگاه ها بر علیه این مربی داده می شود دور از انتظار است.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی هفته گذشته سپاهان و ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: بازی خوبی بود، بازیکنان همه تمام تلاششان را  انجام دادند و به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند؛ سه امتیاز بازی را با تدابیر کادر فنی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان شرایط روحی خوبی دارند، افزود: از _16 اردیبهشت ماه_ تمرینات را شروع کردیم تا تیم برای بازی مقابل پدیده آماده شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ، خاطرنشان کرد: مقابل پدیده محروم نداریم اما کومان مصدومیتی دارد که کادر پزشکی تیم در تلاش هستند تا این بازیکن را به بازی با پدیده برسانند.

فتاحی با اشاره به اینکه تا آخرین روز تلاشمان را برای کسب عنوان قهرمانی انجام می‌دهیم، تاکید کرد: هر تیمی که در لیگ برتر اول، دوم یا سوم شود می‌تواند سهمیه آسیا را به دست آورد، اما هدف تیم سپاهان قهرمانی است.

وی در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه‌ها علیه قلعه‌نویی مربی سپاهان داده می‌شود، اظهار کرد: قلعه‌نویی مرد بزرگی است که مربی تیم ملی بوده و این شعارهایی که در ورزشگاه‌ها بر علیه او داده می‌شود، دور از انتظار است.

کد خبر 375244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م م IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    0 0
    اقای قلعه نویی. استقلال را چند بار قهرمان کرده خوب معلومه پرسپولیسیها دل خوشی از ایشان ندارند در واقع اعتراض پرسپولیسیها به اون دو ستاره که به پیشانی استقلال خورده و اقای قلعه نویی در نقش داشته میباشد وتا سالها این اعتراض خواهد بود!!!