کمک به سیل‌زدگان ارزش معنوی دارد

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: در مراسم "همدلی برای ایران" هدایایی جمع‌آوری شد که شاید ارزش مادی زیادی نداشته باشد اما به لحاظ معنوی ارزش فراوانی دارد.

حسن مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هیئت اسکیت با کمک اعضا و شرکت‌کنندگان مراسمی را دوشنبه _۱۶ اردیبهشت ماه_ در میدان امام علی(ع) به مناسبت هفته گرامیداشت اصفهان برگزار کرد. شعار این مراسم همدلی برای ایران بود که در ادامه این رویداد هدایایی برای کودکان سیل‌زده جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم هدایایی جمع آوری شد که شاید ارزش مادی زیادی نداشته باشد، اما به لحاظ معنوی ارزش فراوانی دارد. در این مراسم در حدود ۵۰۰ عروسک جمع‌آوری شد تا به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان بابیان اینکه این هیئت راغب است تا در زمینه‌های اجتماعی و خیریه فعالیت داشته باشد خاطرنشان کرد: سال گذشته برنامه‌ فرهنگی در میدان امام علی(ع) داشتیم که قریب به دو هزار اسکیت سوار گرد هم آمدند؛ هیئت اسکیت راغب است تا در زمینه‌های اجتماعی و خیریه فعالیت داشته باشد.

مالکی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یکی از حامیان اسکیت استان است گفت: از شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم که همیشه حامی رشته ورزشی اسکیت بودند؛ این حمایت‌ها باعث جذب استعدادهای بیشتر در اسکیت استان خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان همکاری خوبی با هیئت اسکیت اصفهان داشته است ادامه داد: شهرداری مجموعه‌هایی در پارک‌ها و سطح شهر در اختیار هیئت اسکیت قرارداد؛ این مسئله باعث شده تعداد افراد بیشتری به سمت این رشته ورزشی جذب و از میانشان استعدادهای زیادی شناسایی شوند.

وی با تأکید بر این موضوع که هیئت اسکیت استان اصفهان جزء هیئت‌های برتر کشور است خاطرنشان کرد: تقریباً شاکله اصلی تیم ملی اسکیت ایران را ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌دهند؛ از حدود ۱۱ نفر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا ۱۰ نفر از اسکیت‌بازان اصفهان هستند.

کد خبر 375216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.