اعلام شرایط جدید برای تخصیص سوخت به ناوگان باربری درون شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از لزوم دریافت سند حمل، پروانه فعالیت و پروانه اشتغال برای تخصیص سوخت ناوگان باری برای رانندگان وانت بار حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نظر به تمهیدات اعلام شده از سوی مراجع ذی‌صلاح در تکمیل طرح ملی و یکپارچه‌سازی ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری سبک همانند ناوگان دیزل، تسهیلاتی برای تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌ای و بهره‌مندی رانندگان وانت بار حمل و نقل عمومی درون شهری از سایر خدمات از جمله بیمه رانندگان مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بنابر ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این سازمان مسئول پیگیری امور ثبت‌ نام مالکان و رانندگان خودروهای مذکور در سامانه مدیریت حمل و نقل عمومی و صدور مجوز و پروانه فعالیت ناوگان باربر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات می‌توانند در سامانه به آدرس www.utcms.ir ثبت‌نام و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه صدور مجوز و پروانه فعالیت تحت نظارت شرکت‌های باربری صاحب صلاحیت به سایت این سازمان به آدرس www.hamlebar.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالکان و رانندگان علاوه بر ثبت‌نام در این سایت باید به سازمان حمل و نقل بار شهرداری و کالای درون شهری و حومه مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده ثبت‌نام خود اقدام کنند در غیر این صورت ناوگان سنگین با کاهش سهمیه سوخت مواجه شده و نهایتا سهمیه سوخت آن‌ها قطع خواهد شد و این اتفاق در آینده و در صورت سهمیه بندی سوخت برای ناوگان باری بنزینی نیز صورت خواهد گرفت.

طهماسبی تاکید کرد: این طرح شامل تمامی وسایل نقلیه بنزین‌سوز (وانت‌بار) نیز که قصد خدمات‌دهی و تردد در محدوده شهری را دارند می‌شود و فعلا این ناوگان با ساماندهی می‌تواند از بسته‌های تشویقی این سازمان همچون تردد در محدوده‌های ممنوعه با دریافت مجوز منوط به دریافت سند حمل و نیز صدور بیمه برای بار خود اقدام کند.

کد خبر 375190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.