داور بازیکن کلیدی پاختاکور بود/ در سخت‌ترین گروه حضور داشتیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید داور مصاف تیمش با پاختاکور عامل شکست تیمش بوده است.

به گزارش ایمنا، برانکو بعد از شکست تیمش مقابل پاختاکور در نشست خبری اظهار کرد: دیروز خبرنگاران ایرانی راجع به داوری سوال کردند. می‌خواستم متقاعدشان کنم که اگر تصمیم اشتباهی صورت گرفته، عمدی نبوده است اما الان چه می‌توانم بگویم. در بازی نخست گل آفساید خوردیم. در بازی با السد هم در لحظات پایانی گل آفساید خوردیم. ما الان در زمین حریف بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم ۲۵ موقعیت پیدا کنیم و گل بزنیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه این پنالتی را دیدند و فقط داور ندید. تیم حریف یک بازیکن کلیدی داشت که آن هم داور مسابقه بود.

وی ادامه داد: بازی ما دشوار بود. فکر می‌کنم بهترین بازیکن حریف، دروازه‌بان این تیم بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره اینکه تیمش پارسال نایب قهرمان شد اما امسال حذف شد، بیان کرد: امسال گروه ما سخت‌ترین گروه بود. هر چهار تیم برای صعود به مرحله بعد برنامه‌ریزی کرده بودند. در این شرایط جزئیات تأثیرگذار است اما من درباره داوری چه می‌توانم بگویم. همین جزئیات است که تأثیرگذار است.

برانکو درباره تأثیرگذاری فشار مسابقات لیگ‌برتر و لیگ‌قهرمانان آسیا روی ناکامی پرسپولیس گفت: به طور مشخص این تعداد بازی و فشردگی مسابقات روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود. نه روی پرسپولیس بلکه روی هر تیمی فشار وجود داشت. دیدید که فشردگی روی عملکرد بازیکنان ما تأثیری نداشت. آن‌ها بهترین اجرا را داشتند اما نتیجه نگرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند کدام یک از تیم‌های این گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند، اظهار کرد: مطمئناً السد و پاختاکور تیم‌های خوبی هستند و به مرحله بعد صعود می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 375176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.