سربازها به اصفهان باز می‌گردند

صد و هشتاد و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"این وصله‌ها نه به کریمی می‌چسبد نه به تارتار" عنوان اصلی این رسانه است که در پی صحبت‌های اخیر بهزادی کریمی هافبک ماشین سازی و تارتار سرمربی پارس جنوبی مطرح شده که موجب بروز شائبه‌هایی  گشته است. از یک سو تارتار که هفته پایانی لیگ برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت از علاقه‌اش به قهرمانی این تیم صحبت کرده و از آن‌طرف فرید بهزادی کریمی از علاقه‌اش به قهرمانی سپاهان  و اینکه با تمام قوا برابر پرسپولیس بازی خواهند کرد تا راه قهرمانی سپاهان هموارتر شود سخن به میان آورده است. در این مطلب آمده بیایید از فوتبال سلب اعتماد کنیم و چنین سخنان ساده‌ای را دست‌آویزی برای تهمت، تبانی و اتهاماتی از این دست قرار ندهیم.

 "سربازها به اصفهان باز می‌گردند"دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن که سال گذشته برای گذران خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستند و اکنون با توجه به اتمام خدمت سربازی می‌بایست به ذوب‌آهن بازگردند.

"باشگاه برای گرفتن امتیاز از سپاهان به ما پاداش می‌داد" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتاد و نهمین شماره "فوتبال اصفهان"است که در گفتگو با فرید بهزادی کریمی هافبک تیم ماشین سازی تبریز مطرح شده که وی در خصوص مصاحبه اخیرش که سبب ایجاد حواشی شده بود، گفت: در آن مصاحبه حرف خاصی نزدم و اگر پرسپولیسی‌ها صحبت‌های من را کامل دیده باشند متوجه می‌شوند که من پس از برد سپاهان برابر ماشین سازی گفتم که سپاهان با این برد به قهرمانی امیدوارتر شد ضمن آنکه باشگاه برای شکست سپاهان پاداش خوبی نیز برایمان در نظر گرفته بود".

"سپاهان بالاخره دبل می‌کند" تیتر پایانی این رسانه الکترونیک می‌باشد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 375129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.