نمایشگاهی ویژه تشریفات و تسهیلات ازدواج در اصفهان برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج در روزهای ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در اصفهان برپا می‌شود و پل شهرستان را به محلی برای مراجعه عموم به ویژه جوانان تبدیل خواهد کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه‌های اجتماعی- اقتصادی جای می‌گیرد که سبب می‌شود جوانان، زوج‌های جوان و خانواده‌های آنان به صورت یکجا با خدمات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج آشنا شوند و در همین پیوند نیز ۸۰ شرکت و موسسه مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج  توانمندی‌های خود را در هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع متراژ کل و سه هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

آتلیه‌ها، خدمات عکاسی و فیلمبرداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، سالن‌های زیبایی، مزون‌های لباس عروس و داماد، موسسات تشریفاتی، باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات وابسته، مراکز مشاوره و کانون‌های فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند تا خدمات خود را بهتر به جوانان و مخاطبان نمایشگاه معرفی کنند.

تالار قصر شرق و تالار آناهیتا، آرایش و زیبایی تک، آتلیه تابش، باغ تالار بهشت، سفره عقد فرنیک، باغ تالار شب، آتلیه شب، گالری تاج پرنسس، آتلیه پدیده، سالن خانه عروس و آتلیه دانژه از مطرح‌ترین فعالان این حوزه هستند که در چهارمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج حضور خواهند یافت.

نکته قابل توجه آن است که در دوره‌های گذشته نمایشگاه تشریفات به همراه نمایشگاه ملزومات ازدواج برگزار می‌شد اما در این دوره، با نگاهی تخصصی تر به این حوزه، صرفا تشریفات و تسهیلات ازدواج برپا در معرض نگاه عموم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ روزهای ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 375112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.