خود ستایی آذری/ برخی در باشگاه نمک نشناسند!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن درحالی‌که همراه تیمش در کربلا به سر می‌برد به‌واسطه فضای مجازی از اقداماتی که در این چند سال برای فوتبال و ورزش ایران انجام داده است پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری چندی است از مصاحبه کردن امتناع می‌کند و بیشتر در فضای مجازی با پست‌های اینستاگرامی حرف دلش را بر زبان جاری می‌کند. آذری که هم‌اکنون همراه سبز قامتان اصفهانی در عراق بسر می‌برد تا بازی تیمش با الزورا را از نزدیک ببیند وی ساعتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

"یه اصفهانی بودم بازم کارایی را در فوتبال و ورزش ایران برای اولین بار انجام داد که تا حالا هیچ کس نکرده.

۱. اولین مدیر فوتبالی بود که سال ۸۶ یه مربی با همکاری یه تعداد مرد آورد تو ایران که یه مشت بچه را تربیت کردن و گذاشتن تو زمین بازی کردن بعد اون بچه‌ها بهترین‌های ایران شدن.

۲. اولین مدیری بود که تو چارت باشگاه از بین دخترا و پسرهایی که هم تحصیل‌کرده تربیت بدنی بودن و هم قهرمان پرسنل تخصصی تربیت کرد که بعد از پانزده سال حالا بعضیاشون با نمک نشناسی دارن تو باشگاه بهش خیانت می‌کنن ...

۳. اولین مدیری بود که خودش ۱۲ سال عضو تیم ملی بود، تحصیل‌کرده تربیت بدنی بود، مربی تیم ملی بود قهرمان و رکورد دار آسیا بود.

۴. اولین مدیری بود که ۴۵ روزه جایگاه وی آی پی تو یه استادیوم ساخت.

۵. اولین مدیری بود که به جامعه فوتبال درس ایستادگی پای مربیان جوان را داد و مقابل مدیران بالا دستی تا اونجا که اون مربیان لیاقتش را داشتن ایستاد تا اونا نتیجه بگیرن و خودش آسیب ببینه.

۶. اولین مدیری بود که قوانین حق آموزش را در فوتبال ایران به همه یاد داد.

۷. اولین مدیری بود که قوانین پوسیده لیگ را تغییر داد تا بازیکنای با استعدادی مثل کی‌روش استانلی سوآرز بتونن از سری بی برزیل بیا ایران و الان به باشگاه بزرگی مثل سپاهان خدمت کنن.

۸. اولین مدیری بود که رکورد نقل و انتقال مالی یه بازیکن به نام مرتضی تبریزی را با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومن به نام خودش ثبت کرد و تا ریال آخرشو از باشگاه مقابل گرفت.

۹. اولین مدیری بود که برای گرفتن حق باشگاهش از هیچ رنگی نترسید نه قرمز نه آبی نه زرد نه نارنجی.

۱۰. اولین مدیری بود که هم‌زمان ۲۵ تیم ورزش دختر و پسر را مدیریت کرد تا همشون مایه افتخار بشن.

۱۱. اولین مدیری بود که در طول ۶۷ روز با کمک همکاراش دوتا زمین چمن ساخت تا آبروی مملکتش را در آسیا حفظ کنه.

۱۲. اولین مدیری بود که جرات کرد دوربین‌های صدا و سیما را که حق پخش ندادن و به شهرش توهین کردن تو استادیوم راه نده.

۱۳. اولین مدیری بود که عربستانی‌ها را کشید در جوار آقا امام حسین با تیم کشورش بازی کنن، جایی که اونا ازش فراری بودن، از نام حسین. ولی اون کشوندشون اونجا.

۱۴. اولین مدیری بود که از سلامتی خودش و خانوادش خرج کرد برای موفقیت سیستمش و خیلی اولین‌های دیگه که فقط خودش تونست انجام بده.

ولی تنها مزد دستی که گرفت توهین بود و توهین از مغزهای کوچیک زنگ زده، حالا در جوار امام حسین به همه اون ۱۵ سال زحمت فکر میکنه و میگه یا امام حسین من گناهم چی بود خدمت؟

اصفهان افتخار من. سبز سبزم ریشه دارم"

کد خبر 375109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.