حاج رسولیها از سرپرستی ذوب آهن برکنار شده است؟

امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد که به برکناری سرپرست باشگاه ذوب آهن از سمت خود اشاره داشت که شخصی از باشگاه ذوب آهن صحت و سقم این موضوع را تایید نکرده است.

به گزارش ایمنا،  امروز_ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه_ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مجید حاج رسولی‌ها از سمت سرپرستی تیم فوتبال ذوب‌آهن برکنار شده است؛ این اتفاق  در یک برهه حساس زمانی و  قبل از بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن با الزوراء عراق بود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه همراه تیم در کربلا به سر می‌برد و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در غیاب مدیرعامل و شاهرخ شهنازی، رئیس هیئت مدیره تشکیل جلسه داد. خروجی این جلسه این بود که مجید حاج رسولی‌ها از سرپرستی تیم فوتبال ذوب‌آهن برکنار شود و قرار است محسن کرباسچی مدیر ورزش قهرمانی ذوب‌آهن به عنوان جانشین حاج رسولی‌ها معرفی شود.

احمد جمشیدیان، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایمنا داشت از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن نیز در تماس ایمنا می‌گوید" تا این لحظه چیزی در این رابطه به من ابلاغ نشده است".

باید دید واکنش سعید آذری که به تازگی  از عضو هیئت مدیره کنار گذاشته شده است و در جلسات هیئت مدیره حضور ندارد، نسبت به این اتفاق چیست؟ و سوال مهم‌تر این است که چرا باشگاه ذوب‌آهن درست قبل از یک بازی حساس خود زنی می‌کند و تیم فوتبال خودش را به حاشیه می‌برد؟!

کد خبر 375102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.