مخالفت شهرداری تهران با ادغام آموزش‌های عالی و سازمانی

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه سه نوع آموزش توسط شهرداری به کارکنان ارائه می‌شود، گفت: آموزش‌های سازمانی نباید با آموزش عالی ادغام شوند.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شیخ، با بیان اینکه شهرداری تهران سه نوع شیوه آموزشی برای کارکنان خود دارد، اظهار کرد: نخستین شیوه آموزشی، مأموریتی است و در معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره‌کل آموزش شهروندی آموزش‌هایی در این راستا در نظر گرفته شده است؛ در واقع شهرداری تهران آموزش‌های لازم برای ساختار رسمی را در این مکان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در شیوه دوم، آموزش‌های کارکنان مطرح می‌شود؛ در واقع در این نوع آموزش، مهارت‌های رسمی کارکنان در ذیل هر ساختار و در سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود که این موضوع در تمام دنیا معمول است. در ادامه آموزش عالی یا همان تحصیلات تکمیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی با تأمین مؤسسات علمی و کاربردی ارائه می‌شود.

شیخ با بیان اینکه در مراکز آموزش عالی هیچ نوع مهارتی به صورت عملی به کارکنان ارائه نمی‌شود، تصریح کرد: به عنوان مثال، آتش‌نشانان در آموزش‌های مهارتی، گره‌زدن طناب را می‌آموزند، این در حالی است که در دانشگاه علمی کاربردی به هیچ وجه این موارد به آن‌ها آموزش داده نمی‌شود؛ در واقع ادغام مراکز آموزشی و مراکز مهارتی در هیچ کجای دنیا انجام نمی‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تأکید کرد که شهرداری با این پیشنهاد مخالف است.

کد خبر 375100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.