ایران رقیب خطرناکی برای مدعیان است

بازیکن تیم ملی تکواندو بانوان گفت: ایران یکی از رقبای خطرناک برای دیگر مدعیان به شمار می‌آید؛ همیشه تیم کره در این مسابقات قوی ظاهر شده است اما کشور های اروپایی پیشرفت خوبی کرده اند و سطح تیم ها به یکدیگر نزدیک است.

مرجان سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سی و یکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان که از۱۲ تا ۲۳ تیرماه در "ناپل" ایتالیا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: یک هفته است که در اردوی تیم ملی هستیم و امروز _۱۶اردیبهشت ماه_ آخرین انتخابی انجام می‌گیرد، این مسابقات همانند المپیک، از سطح بالایی برخوردار است و رده سنی این رقابت‌ها بین ۱۸ تا ۲۵ سال است که همه جوان هستند.

وی با بیان اینکه همه‌ تیم‌ها پر انرژی و برای جنگ وارد این رقابت‌ها می‌شوند، افزود: ایران یکی از رقبای خطرناک برای دیگر مدعیان به شمار می‌آید؛ همیشه تیم کره در این مسابقات قوی ظاهر شده است اما کشورهای اروپایی پیشرفت خوبی کرده‌اند و سطح تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است.

بازیکن تیم ملی تکواندو ایران با بیان اینکه تمرینات خوبی را در این دوره گذراندیم، تصریح کرد:  با گذشت یک هفته از برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو، توانستیم با امکانات و مربی خوب، بهترین تمرینات ممکن را پشت سر بگذاریم.

سلحشوری افزود: در این مسابقات تیم سه نفره، دونفره و انفرادی داریم و امروز مربی مشخص می‌کند که بازیکنان در چه پستی بازی کنند.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا  با بیان اینکه از سال ۲۰۱۲ در تیم ملی حضور دارد، خاطر نشان کرد: امیدوارم در هر پستی که بازی می‌کنم، بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم تا به مدال دست ‌یابم.

سلحشوری در خصوص شرایط جسمانی‌اش، اظهار کرد: در این یک هفته تمرین خوبی داشتم و بدنم تقریبا آماده است، بعد از انتخابی امروز باید تمرین بیشتری انجام دهم تا با آمادگی بهتر وارد این رقابت‌ها شوم.

کد خبر 375066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.