آذری برای بانوان سنگ تمام گذاشته است

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: بعضی از شهرها و باشگاه‌ها به تیم‌های فوتبال بانوانشان توجهی ندارند؛ در باشگاهی هستم که به بانوانش اهمیت می‌دهند و هرسال بهتر می‌شود، مدیر عامل این تیم برای بانوان سنگ تمام گذاشته است.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پالایش گاز ایلام، اظهار کرد: نسبت به نیم فصل اول تغییراتی داشتیم که در پست خط دفاع دو بازیکن را از دست دادیم؛ به اجبار روی دو بازیکن دیگر سرمایه گذاری کردیم که بازیکنان جایگزین توانستند بدون اشتباه در مسابقات ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه فروغ موری در دقایق پایانی توانست گل پیروزی را به پالایش گاز ایلام بزند، افزود: این بازیکن از نیم فصل دوم به ترکیب اضافه‌شده و توانسته در سه دیدار گذشته برای ذوب آهن چندین گل به ثمر برساند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازی بعدی به دلیل ماه رمضان ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، تصریح کرد: جمعه _ ۲۰ اردیبهشت ماه_ در شیراز با تیم خلیج فارس بازی داریم که برای آن دیدار محروم نداریم اما تعدادی مصدوم داریم که پزشک تیم نظر نهایی برای بازی کردن این بازیکنان را  خواهد داد.

محمودی با بیان اینکه برخی از کمک‌داورها در سطح لیگ نیستند، تصریح کرد: داورهای داخل زمین عملکرد خوبی دارند اما کمک‌ داورها باید بیشتر کارکنند.

وی با اشاره به اینکه امسال قراردادم با ذوب آهن تمام می‌شود، تاکید کرد: از جانب مسئولان ذوب آهن برای تمدید قرار داد اقدامی نشده است و تمام تمرکزم روی این فصل است که بتوانیم جزو سه تیم اول لیگ برتر فوتبال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در رابطه با وضعیت تیم فوتبال آقایان ذوب آهن، اظهار کرد: تیم فوتبال آقایان ذوب آهن اول فصل را با مشکلاتی شروع کردند که باعث شد نتیجه نگیرند اما بعد از آن با اضافه شدن منصوریان، تیم شاکله خود را به دست آورد؛ او به جوانان بیشتر اعتماد کرد که نتیجه‌اش را گرفت.

محمودی با بیان اینکه عقیده دارم یک تیم باید متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه باشد، تصریح کرد: کنار هم قرار گرفتن بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم می‌تواند تیم خوبی بسازد. امسال از آکادمی فوتبال بانوان ذوب آهن بازیکن انتخاب کردم و به تیم بزرگسالان اضافه کردم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه باشگاه‌ ذوب آهن و سپاهان توجه زیادی به بانوان دارند، خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از شهرها به تیم‌های فوتبال بانوانشان توجهی ندارند؛ در باشگاهی هستم که به بانوانش اهمیت می‌دهند و هرسال بهتر می‌شود، مدیر عامل این تیم برای بانوان سنگ تمام گذاشته است.

محمودی در خصوص پیشرفت فوتبال بانوان در ایران گفت: عدم پوشش تلویزیونی مسابقات فوتبال بانوان  موجب شده است که این رشته ورزشی به اندازه پتانسیل‌هایش دیده نشود.

کد خبر 375060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم شمس IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام تست فوتبال بانوان ذوب اهن چه تاریخی هست