بازیکنی نتواند در شرایط سخت بازی کند بازیکن پرسپولیس نیست/ بهترین شغل دنیا را دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من پاختاکور را می شناسم و می دانم تیم خوبی است و لیاقت صعود دارد.

به گزارش ایمنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست قبل از دیدار با پاختاکور ازبکستان در خصوص این بازی گفت: به همه شما سلام می‌کنم. قبلا هم گفته بودم که گروه ما در آسیا بسیار سخت بود. تیم‌های قدرتمندی در گروه ما قرار دارند. من پاختاکور را می‌شناسم و می‌دانم تیم خوبی است و لیاقت صعود دارد. هر چهار تیم شانس صعود در این گروه را دارند. ربیع خواه بیمار است اما خلیل زاده با ما نیست. احساس غرور می‌کنم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. بازی فردا بسیار سخت خواهد بود.

بازیکنی در شرایط سخت نتواند بازی کند بازیکن پرسپولیس نیست

وی در خصوص شرایط سخت بازی و اینکه پرسپولیس برای صعود به ۳ امتیاز بازی فردا نیاز دارد افزود: بازی فردا بسیار مهم هست. هم برای ما و هم برای حریف. در آسیا بازی آسانی نخواهیم داشت. ما در استادیوم پاختاکور و هوادارانش بازی می‌کنیم. ما اما تیم با تجربه‌ای هستیم و در سال‌های قبل نتایج خوبی گرفتیم و حتی به فینال آسیا رفتیم. ما بازی سختی با تراکتورسازی داشتیم. بازیکنانم تجربه خوبی دارند و در شرایط سخت بازی کرده‌اند. اگر بازیکنی نتواند در شرایط سخت بازی کند بازیکن پرسپولیس نیست. باید از جو فردا و بازی لذت ببرند. ما بهترین شغل دنیا را داریم که فوتبال بازی می‌کنیم.

پاختاکور الان تیم خیلی بهتری شده است

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه فرقی بین پاختاکور در بازی رفت با الان می‌بینید افزود: پاختاکور الان تیم خیلی بهتری شده است. الان لیگ ازبکستان را آغاز کرده‌اند و به همین دلیل فرم بهتری دارند. ترکیب تیمی خود را عوض کرده‌اند و یکی از نشانه‌های آن این است که مقابل لوکوموتیو سه بر یک برنده شدند.

ما دنبال این نیستیم که چرا باختیم

برانکو درباره داوری بازی فردا هم افزود: یک اشتباه داوری بود اما این اشتباه عمدی نبود. سعی می‌کنم دیدگاهم مثبت باشد و از بازی لذت ببرم. داور هم حق اشتباه دارد. در بازی با السد هم این اتفاق افتاد اما داور هم اشتباه می‌کند. ما دنبال این نیستیم که چرا باختیم. ما بازیکنان خودمان را آنالیز می‌کنیم تا مشکلات را مرتفع کنیم. از این اشتباهات رخ داده و شاید باز هم رخ بدهد. در لیگ قهرمانان آسیا داوران بیشترین سعی خود را انجام خواهند داد.

سعی می‌کنیم از پاختاکور تیم بهتری باشیم

وی درباره اینکه پرسپولیس دو بازی خارج از خانه داشته و بازنده شده و برای فردا چه فکری می‌کنید ادامه داد: نقشه من همیشه یکسان است. موردی نیست که رقیب ما چه تیمی است چرا که ما برای همه احترام قائل هستیم اما ما فلسفه خودمان را داریم. ما برای هر بردی می‌جنگیم و فلسفه ما این است که بیشترین برد را داشته باشیم. می‌دانیم بازی فردا آسان نیست اما ما فردا سعی می‌کنیم که از پاختاکور تیم بهتری باشیم.

نسف قارشی از خوب‌های ازبکستان نیست اما مقابل آن‌ها بازی سختی داشتیم

وی در مورد اینکه نظر شما درباره فوتبال ازبکستان چیست گفت: سال قبل با نسف بازی کردیم که ۲ بازی دشوار بود. نسف قارشی جزو تیم‌های خیلی خوب ازبکستان نیست اما بازی مقابل آن‌ها خیلی سخت بود. می‌دانم که فوتبال در ازبکستان خیلی خوب است و همان طور که می‌دانید این تیم‌ها ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد. نسل جوان ازبکستان خیلی خوب است. من اعتراف می‌کنم که نتایج بهتری خواهند داشت.

منبع: فارس

کد خبر 375044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.