۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
«پاتوق سلامت» فرصتی برای پیشگیری

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه «پاتوق سلامت» در این منطقه خبر داد و گفت: حدود ۶۰۰ نفر از شهروندان از خدمات ارائه شده در این برنامه استفاده کردند.

مهین شکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ویژه برنامه پاتوق سلامت به مناسبت روز بیماری‌های صعب‌العلاج به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک در محل "بیشه حبیب" برگزار و با استقبال گسترده شهروندان روبه‌رو شد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ نفر از شهروندان از خدمات ارائه شده در پاتوق سلامت استفاده کردند، تصریح کرد: محتوای این برنامه شامل خطرسنجی، بیماری‌یابی و غربالگری، همچنین بررسی بیماری‌های دیابت، فشار خون و سرطان در افراد مراجعه‌کننده بود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان در مجاورت ایستگاه‌های بیماری‌یابی و خطرسنجی، سیستم ارجاع‌پزشکی نیز توسط پزشکان متخصص انجام می‌شد تا چنانچه فردی مبتلا به یکی از بیماری‌های غربالگری شده بود، برای درمان به مراکز پزشکی هدایت شود.

وی با بیان اینکه در پاتوق سلامت علاوه بر این اقدامات، برنامه پرسش و پاسخ در رابطه با بیماری سرطان با حضور پزشکان مجرب و متخصص برگزار شد، افزود: برگزاری غرفه‌های کودک و ایستگاه سنجش مشکلات اسکلتی و عضلانی از دیگر اقدامات انجام شده در پاتوق سلامت بود.

 شکرانی گفت: هدف از برگزاری پاتوق سلامت، اطلاع مردم از وجود برخی بیماری‌ها، علایم و راهکارهای پیشگیری از آن بود که خوشبختانه با استقبال گسترده شهروندان مواجه شد.

کد خبر 375030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.