لزوم استفاده از میدل باس در خیابان امام خمینی(ره)

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداران مناطق و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای بهبود وضعیت قسمت زیرین پل‌ هوایی امام خمینی(ره) چاره اندیشی کنند و برای تردد میدل باس در این مسیر اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از مسئولین ستاد بزرگداشت روز کار و کارگر برای برگزاری برنامه‌هایی که در آن خواسته جامعه کارگری مطرح شد و در جهت اجرایی شدن آن قدم برداشتند تشکر می‌کنم.

وی با تقدیر از شهرداری اصفهان برای برگزاری برنامه‌های روز کارگر افزود: از شهردار اصفهان خواستار اختصاص بن رمضان برای نیروهای رسمی و قراردادی و نیروهای شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به مجموعه شهرداری هستم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تابلوهای راهنما در مسیرهای منتهی به مترو در برخی موارد دارای نقص است و مردم را دچار سردرگمی می‌کند که لازم است معاونت حمل‌ونقل و ترافیک علاوه بر بازنگری مجدد در آن، اقدام به نصب تابلوهایی در چهارچوب مقررات کند.

وی با اشاره به اینکه قسمت زیرین پل‌های هوایی خیابان امام خمینی(ره) زیبنده ورودی شهر نیست خاطرنشان کرد: این معبر می‌تواند تسریع کننده عبور و مرور شهری باشد اما فعلا شرایط آن عامل افزایش آلودگی هواست و لازم است شهرداران مناطق و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای بهبود وضع آن چاره اندیشی کرده و برای تردد میدل باس در این مسیر اقدامات لازم صورت گیرد.

برشان اضافه کرد: عامل عمده تصادف شهری از سوی راکبان موتورسوار و رعایت نکردن قوانین و مقررات توسط آنان رقم می‌خورد بنابراین از نیروی انتظامی خواستار اعمال کامل قانون در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ایمن کردن عبور و مرور شهری هستم.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیاتی شدن حلقه چهارم ترافیکی شهر را از ضروری‌ترین اقدامات در جهت ایمن سازی ترافیکی می‌دانم  و از نمایندگان مجلس، استاندار اصفهان، اداره راه و شهرسازی و شهرداری‌های همجوار درخواست می‌کنم درخصوص تکمیل آن به ویژه تقاطع های نصف جهان و پل شهید اردستانی اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 375029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.